اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ارداق:

ایثارگران سینه به سینه فرهنگ شهادت را ترویج می‌دهند

امام جمعه ارداق گفت: جامعه ایثارگر سینه به سینه خط شهادت را منتقل می‌کند.

ایثارگران سینه به سینه فرهنگ شهادت را ترویج می‌دهند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین حجت‌الاسلام اسحاق‌علی بیگدل‌لو امروز در همایش مادران و همسران شهدای ارداق اظهار داشت: تجلی اقتدار ایران اسلامی امروز به صدقه سر شهدا و خانواده‌های آنان بوده و ملت ایران پاسدار مکتب سرخ شهادت در تمام عرصه‌ها خواهد بود.

امام جمعه ارداق پیرامون جایگاه و منزلت حضرت ام‌البنین (ع) و شهدای گرانقدر اسلام افزود: نام و نشان حضرت ام‌البنین (س) همسر شهید و مادر چهار شقایق دشت کربلای حسینی امروز در تاریخ مسلمانان درخشیده و به چشم می‌خورد.

وی تصریح کرد: تمام مؤمنان امروز باید این بانوی ادب و فضائل را سرلوحه کار‌های خویش قرار داده و از تدبیر، ایمان، ادب و معارف این بانوی فضائل کمال بهره‌برداری و استفاده را بکنند.

وی بیان کرد: همسران و مادران شهدای انقلاب اسلامی امروز با تبعیت از ولایت در مسیر تحقق و نیل به اهداف آرمانی انقلاب اسلامی گام برداشته و سینه به سینه فرهنگ ایثار و مهربانی را منتقل می‌کنند.

امام جمعه ارداق پیرامون جایگاه و صبوری حضرت ام‌البنین برابر مصائب پیش آمده بیان کرد: هنگام عزیمت کاروان عاشورایی حضرت ام‌البنین همراه برادران و خواهران خویش که عازم سفر بودند نزد پسرانش آمد و به آنان سفارش کرد که ای فرزندانم فدایی مخلص سید و مولایتان باشید و در دفاع از حریم امامت کوتاهی نورزید و روی مرا نزد پدر، جد و مادر امامان سفید کنید.

انتهای پیام/77005/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول