اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی:

ارائه آموزش‌های مهارتی برای زندانیان آذربایجان غربی تداوم دارد

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: ارائه آموزش‌های مهارتی در رشته‌های مختلف برای زندانیان آذربایجان غربی همچنان تداوم دارد.

ارائه آموزش‌های مهارتی برای زندانیان آذربایجان غربی تداوم دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه جمشید اسعدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: یکی از بخش‌های فعال این مجموعه آموزش در زندان‌های سطح استان است و در بند نسوان و آقایان نسبت به این امر اهتمام می‌شود تا وقتی افراد گرفتار از بند آزاد شدند بتوانند با استفاده از مهارتی که کسب کرده‌اند برای خود و خانواده‌شان درآمدزایی کنند.

وی تصریح کرد: از آنجایی که بیکاری و فقدان مهارت یکی از علل گرایش یافتن به اعتیاد، بزهکاری و خلاف است پس باید در راستای مهارت‌آموزی به اقشار مختلف جامعه حتی افراد گرفتار در بند اهتمام کرد تا به این ترتیب شرایط مقدماتی برای اشتغال، تقویت شخصیت و منزلت اجتماعی آنها فراهم شود.

رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی اضافه کرد: تلاش‌گران این مجموعه از طریق انعقاد تفاهم‌نامه با سازمان امور زندان‌ها و ستاد مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی به بسط فعالیت‌های آموزشی پرداخته‌اند به طوری که برای آموزش زندانیان و معتادان درمان یافته‌ و خود معرف اقدام می‌شود.

اسعدی به ارائه خدمات آموزشی در پادگان‌های نظامی و انتظامی اشاره کرد و بیان داشت: آموزش‌های بخش پادگان نیز در استان راه‌اندازی شده است به طوری که آموزش‌های مورد نیاز در پادگان‌های نظامی و انتظامی زیر نظر یکی از مراکز آموزشی موقت ارائه می‌شود، به طوری که این برنامه یک یا چند دوره برای پوشش نیاز آموزشی کادر وظیفه اجرا می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: فعالان این مجموعه در تلاش هستند خروجی آموزش‌ها مهارت‌محور بوده و شرایط احراز اشتغال را فراهم کند تا نیروی انسانی متخصص و مهارت‌دیده بتواند هماهنگ با ویژگی‌های جامعه امروز گام بردارد، طرف دیگر علاوه بر اینکه نیازهای شخصی را تامین می‌کند در زمینه اشتغالزایی و کارآفرینی نیز توفیق‌های مورد انتظار را به دست آورد چه بسا در به حرکت درآوردن چرخ اقتصاد کشورمان نیز به طور موثر نقش‌آفرینی کند.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول