اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دوومیدانی همدان خبر داد

بانوی نوجوان همدانی در راه مسابقات جهانی دوومیدانی اوکراین

دبیر هیئت دوومیدانی همدان گفت: فاطمه خیاطی، دارنده مدال نقره و برنز دومین دوره رقابت‌های دوومیدانی غرب آسیا در حال آمادگی برای شرکت در مسابقات جهانی نوجوانان در اوکراین است.

بانوی نوجوان همدانی در راه مسابقات جهانی دوومیدانی اوکراین

مسعود بنوان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره جایگاه هیئت دوومیدانی همدان اظهار داشت: در سال 91 هیئت دوومیدانی همدان با توجه به ارزشیابی اداره‌کل ورزش و جوانان همدان از بین 48 هیئت ورزشی در جایگاه چهارم قرار گرفت که این افتخاری بزرگ برای خانواده هیئت دوومیدانی همدان است.

وی افزود: بانوان دوومیدانی‌کار استان در رقابت‌های قهرمانی نوجوانان کشور خوش درخشیدند که در ماده 1500 متر این رقابت‌ها نسترن اکبری با رکورد پنج دقیقه و 25 ثانیه بر سکوی قهرمانی ایستاد.

دبیر هیئت دوومیدانی همدان ادامه داد: همچنین در 100 متر سرعت مژده قهری با رکورد 13 ثانیه نایب قهرمان شد و رها جابری عنوان چهارم 100 متر با مانع را کسب کرد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در پایان این رقابت‌ها مژده قهری در ماده 100 متر رکورد ورودی تیم ملی دختران برای رقابت‌های المپیک آسیایی چین را کسب کرد، اما نسترن اکبری با وجود قهرمانی نتوانست رکورد ورودی این مسابقات را کسب کند.

بنوان در مورد فعالیت این رشته در دو بخش بانوان و آقایان اظهار کرد: در این رشته ما در دو بخش به صورت موازی حرکت کرده‌ایم و تبعیضی قائل نبوده‌ایم.

وی درباره استعدادیابی در بخش بانوان بیان کرد: استعدادیابی ما هر روز در بخش بانوان صبح‌ها انجام می‌شود؛ در بخش آقایان هم در بعدازظهرها این روند ادامه دارد و در اینجا از تمام علاقه‌مندان به این رشته دعوت می‌کنیم.

دبیر هیئت دوومیدانی همدان درباره معرفی برترین‌های استان گفت: این برنامه در بخش نوجوانان، جوانان و نونهالان در بخش آقایان و در بخش بانوان در رده سنی نوجوانان برگزار شد که طبق مصوبات از تمام شهرستان‌ها در این انتخابات شرکت داشتند.

وی با اشاره به اعزام‌ها به مسابقات کشور به خبرنگار ورزشی فارس همدان گفت: چهارم تا ششم اردیبهشت اعزام به مسابقات قهرمانی کشور بزرگسالان در برنامه کاری است.

بنوان ادامه داد: پنجم تا ششم همین ماه نیز برای مسابقات قهرمانی کشور نوجوانان اعزام خواهیم داشت.

وی ابراز کرد: خوشبختانه ظرفیت استان به جایی رسیده است که به تمام مسابقات اعزام داریم.

دبیر هیئت دوومیدانی همدان درباره مشکلات هیئت بیان کرد: مشکل اصلی ما در بعد مالی است؛ البته تمام هیئت‌های ورزشی استان با این مشکل دست و پنجه نرم می‌کنند.

وی با تشکر از اداره‌کل ورزش و جوانان همدان عنوان کرد: استادیوم ورزشی قدس همدان همیشه به روی ورزشکاران دوومیدانی باز است که جا دارد کمال تشکر را از مدیریت ورزش استان داشته باشم.

انتهای ‌پیام/89018/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول