اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان خبر داد

هیئت ورزش‌های همگانی برترین هیئت همدان

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان گفت: بر اساس شاخص‌های اداره کل ورزش و جوانان، فدراسیون‌ها و وزارت ورزش و جوانان، 10 هیئت‌ ورزشی برتر استان انتخاب شد که هیئت ورزش‌های همگانی در رتبه اول ایستاد.

هیئت ورزش‌های همگانی برترین هیئت همدان

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، در حاشیه نشست تخصصی ماهانه مدیران ورزش همدان با رؤسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی سراسر استان همدان رسول منعم با اشاره به هیئت‌های ورزشی برتر سال 91 اظهار داشت: در ارزشیابی دقیقی که توسط اداره کل ورزش و جوانان استان همدان صورت گرفته 46 هیئت استان همدان رده‌بندی شده‌اند.

وی افزود: در بحث میزبانی مسابقات بین‌ا‌لمللی، کسب عناوین قهرمانی کشور، حضور ملی‌پوشان شرکت‌کننده در مسابقات جهانی، کسب عناوین جهانی توسط قهرمانان استان، حضور تیم‌های ورزشی استان در لیگ‌های مختلف و در توسعه ورزش‌های همگانی سال گذشته در شهرستان همدان همایش 400 هزار نفری را داشتیم که استان همدان عملکرد بسیار خوبی را داشته است.

معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان همدان درباره انتخابات هیئت‌های ورزشی در سال گذشته بیان کرد: برگزاری مجامع هیئت‌های تنیس، ژیمناستیک، ورزش‌های همگانی، سنتی و بومی محلی، جودو، کاراته، تیراندازی و دوچرخه‌سواری را داشته‌ایم.

وی با اشاره به سرکشی به شهرستان‌ها گفت: در سال 91 به پنج شهرستان استان همدان سفر و مشکلات آنها را بررسی کردیم.

منعم درباره بیمه ورزشی ابراز کرد: در بحث بیمه ورزشی که از ورزشکاران سازمان یافته صورت گرفته شاهد رشد 10.5 درصدی بیمه ورزشی در سال 91 بودیم و از 65 هزار و 331 نفر به 72 هزار و 157 نفر افزایش پیدا کرد که نسبت به سایر استان‌ها بسیار چشمگیر بوده است.

وی با بیان اینکه برای ارزشیابی هیئت‌ها آیتم‌های مختلفی وجود داشته، ابراز داشت: این ارزیابی در چهار شاخص انجام شده و اگر هیئتی احساس می‌کند در جایگاه ضعیفی قرار گرفته به این خاطر است که گزارش عملکرد خود را به ما ارائه نکرده است.

10 هیئت برتر استان همدان در سال 91

1- هیئت ورزش‌های همگانی

2- هیئت فوتبال

3-هیئت تکواندو

4- هیئت دوومیدانی

5-هیئت کشتی

6-هیئت قایقرانی

7-کوهنوردی و صعودهای ورزشی

8-هیئت دوچرخه‌سواری

9-هیئت ژیمناستیک

10-هیئت شطرنج

هیئت ورزش‌های همگانی به عنوان هیئت برتر سال 91 انتخاب شد.

در این مراسم علیرضا قاسمی‌فرزاد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان، امیر خجسته و ابراهیم کارخانه‌ای نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس، سید عبدی افتخاری مدیر کل و معاونین ورزش و جوانان استان و جمع کثیری از رؤسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان برگزار شد که در پایان از 10 هیئت برتر که در سال 91 عملکرد مطلوب داشتند تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/89018/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول