اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت دوومیدانی مازندران:

کمیته استعدادیابی دوومیدانی مازندران تشکیل شد

رئیس هیئت دوومیدانی مازندران از تشکیل کمیته استعدادیابی دوومیدانی مازندران خبر داد و گفت: برای شناسایی و جذب استعدادهای دوومیدانی تلاش می‌کنیم.

کمیته استعدادیابی دوومیدانی مازندران تشکیل شد

محمد خاوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری افزود: این هیئت در سال جاری برای حفظ جایگاه قهرمانان و ورزشکاران دوومیدانی استان در رده‌های سنی نیز برنامه‌ریزی خوبی دارد.

وی با بیان اینکه هیئت دوومیدانی استان اهداف خود را به دو دسته کوتاه مدت و بلندمدت تقسیم می‌کند، اظهار داشت: تصمیم داریم با همت همکاران در هیئت بر اساس برنامه فدراسیون و اداره کل برای رشد و توسعه این ورزش رو به جلو حرکت کنیم.

وی افزود: تقویت رده سنی پایه در ورزش دو و میدانی، شناسایی و جذب استعدادهای این رشته ورزشی از دیگر برنامه‌های هیئت است.

رئیس هیئت دوومیدانی مازندران با اشاره به وضعیت عملکرد این ورزش در استان با توجه به امکانات و اعتبارات تخصیص شده، تصریح کرد: از نظر مساعدت مالی با توجه به پرهزینه بودن ورزش دوومیدانی باید توجه بیشتری از سوی مسئولان داشته باشیم.

خاوری با اشاره به تفاوت ورزش دوومیدانی با دیگر رشته‌های ورزشی گفت: هر ورزشکار دوومیدانی کار برای رسیدن به مرحله قهرمانی نیاز به یک مربی اختصاصی دارد که همین مسئله موجب هزینه زیاد برای ورزشکار خواهد شد.

وی در پایان درباره پیست دوومیدانی شهید متقی ساری افزود: هنوز پیمانکار این مجموعه مشخص نیست و برای ترمیم پیست این مجموعه اداره کل به‌زودی پیمانکار جدید را معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/86005/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول