اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان:

بانوان همدانی اقبال بیشتری به ورزش صبحگاهی دارند

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان گفت: بانوان همدانی در ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی حضور چشم‌گیر و پررنگی دارند و این نشانگر رشد ورزش در بین خانواده‌ها است.

بانوان همدانی اقبال بیشتری به ورزش صبحگاهی دارند

هادی سبزواری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: ورزش صبحگاهی سال‌های زیادی است که در استان همدان جایگاه ویژه‌ای در بین علاقه‌مندان به ورزش پیدا کرده و این باعث شده تا بیش از 190 ایستگاه ورزش صبحگاهی در سطح استان داشته باشیم.

وی افزود: فعالیت 190 ایستگاه ورزش صبحگاهی در 9 شهرستان تابعه نشانگر اهمیت ورزش و تحرک در بین خانواده‌های همدانی است که باید این توجه به ورزش را بیش از پیش مورد توجه قرار دهیم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان با اشاره به مشارکت و اقبال بانوان همدانی به ورزش‌های صبحگاهی تصریح کرد: از تعداد ایستگاه‌های فعال 70 ایستگاه مربوط به آقایان و 120 ایستگاه مختص به بانوان در سطح استان است که این اختلاف حاکی از توجه و علاقه بانوان ورزشکار همدانی به این مهم است.

به گفته وی در سطح شهر همدان 36 ایستگاه فعال ورزش صبحگاهی وجود دارد که از این تعداد 22 ایستگاه بانوان و مابقی برای آقایان در نظر گرفته شده است.

سبزواری خاطرنشان کرد: به دلیل اقلیم سردسیری همدان در فصول سرد سال این ایستگاه به سالن‌های چندمنظوره موجود استان منتقل می‌شود و در فصل بهار در فضای باز پارک‌ها و محل‌های خوش آب و هوای سطح استان برگزار می‌شود.

وی گفت: تعداد علاقه‌مندان به ورزش مفرح صبحگاهی به دلایل مختلف از افزایش چشم‌گیر نسبت به فصول سرد سال دارد که امیدواریم در تابستان امسال در همایش‌های استانی و کشوری این تعداد شرکت‌کننده بیشتر از قبل شود.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی همدان با اشاره به اینکه در همه ایستگاه‌های فعال ورزش صبحگاهی، مربیان از طرف هیئت در خدمت ورزشکاران حضور دارند اضافه کرد: به منظور خدمات‌رسانی مطلوب و جذب بیشتر ورزشکاران، با برنامه‌‌ریزی‌های انجام شده در هر ایستگاه به صورت مجزا یک مربی و یک کمک‌مربی حرکات و روش‌های تمرینات ورزش صبحگاهی را به شرکت‌کنندگان آموزش می‌دهند.

وی ابراز داشت: در سطح استان و 190 ایستگاه‌های فعال در دو بخش آقایان و بانوان بیش از 9 هزار و 500 نفر فعالیت دارند که در سال 92 قطعاً این تعداد افزایش خواهد داشت.

سبزواری با بیان اینکه یکی از دلایلی که هیئت ورزش‌های همگانی استان در سال 91 موفق به کسب عنوان برتر استان شده، برگزاری همایش‌های پیاده‌روی بوده، تصریح کرد: در تقویم ورزشی سال 92 بزرگترین همایش پیاده‌روی استان در خرداد ماه گنجانده شده که در صورت موافقت مدیریت استان و عدم تداخل با برنامه انتخابات این همایش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول