اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با پایان رقابت‌های دوومیدانی انتخابی کردستان

7 دوومیدانی‌کار اعزامی به مسابقات کشوری مشخص شدند

مسابقات دوومیدانی انتخابی استان کردستان به منظور حضور در رقابت‌های کشوری این رشته برگزار و طی آن 7 رکورددار برتر معرفی شدند.

7 دوومیدانی‌کار اعزامی به مسابقات کشوری مشخص شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، در این رقابت که از صبح امروز در مجموعه ورزشی 22 گولان شهر سنندج آغاز شده بود 60 دوومیدانی‌کار از شهرستان‌های کردستان به رقابت با یکدیگر پرداختند.

در پایان این رقابت 7 نفر برتر که رکوردهای مناسبی از خود به جا گذاشته بودند شامل آرمان رایزن و سامان دستمرد از شهرستان مریوان، پوریا حسینی، صنعان یاسینی، ارسلان اسدی، هژیر فاطمی کرد و میلاد سیار از سنندج در ماده‌های مختلف از سوی کمیته فنی مسابقات متشکل از مربیان تمام تیم‌های حاضر، برای اعزام به رقابت‌های قهرمانی کشور انتخاب شدند.

اما در ماده‌های مختلف این رقابت، در مواد 100 و 200 متر، سامان دستمرد از مریوان، در ماده 400 متر بختیار خسروی از سنندج، در ماده 800 متر بهمن میهنی از مریوان، در ماده 1500 متر آرمان رایزن از مریوان، در ماده 3000 متر آزاد بهنام فاتحی از کامیاران، و در 5000 متر آزاد نیز آرمان رایزن از مریوان حائز رتبه‌های نخست شدند.

در مواد پرتابی این مسابقات نیز پوریا حسینی از سنندج در پرتاب دیسک و روزبه سهرابی از سروآباد در پرتاب نیزه و وزنه به عنوان قهرمانی دست یافتند.

همچنین در پرش طول ارسلان اسدی از مریوان، در 110 متر با مانع کامیار سید زاهدی از سنندج، در ماده 400 متر با مانع صنعان یاسینی از سنندج و در ماده 10000 متر کوهسار رضایی از مریوان عناوین نخست را به خود اختصاص دادند.

رقابت‌های انتخابی دوومیدانی استان کردستان در رده سنی آزاد و در 16 ماده با حضور ورزشکارانی از شهرستان‌های سنندج، مریوان، دیواندره، کامیاران و سروآباد برگزار شد.

رکوردداران برتر این رقابت روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور به میزبانی شیراز به مصاف حریفان خود خواهند رفت.

انتهای پیام/79012/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول