اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 3 رده سنی

برترین‌های دو و میدانی قهرمانی قم معرفی شدند

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم از مشخص شدن افراد برتر سه رده سنی رقابت‌های قهرمانی این رشته در قم خبر داد.

برترین‌های دو و میدانی قهرمانی قم معرفی شدند

ابوالقاسم اکرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به رقابت نزدیک و تماشایی دو و میدانی‌کاران شرکت‌کننده در رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی قم اظهار داشت: نفرات برتر مسابقه دو و میدانی قهرمانی استان قم در هفت رشته معرفی شدند تا از بین آنها نفرات برتر در مسابقات قهرمانی کشور شرکت کنند.

وی ادامه داد: مسابقات دو و میدانی قهرمانی استان قم در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار شد که طی آن دو و میدانی‌کاران شرکت‌کننده در این پیکارها در رشته‌ها و مواد هفت‌گانه برای کسب عناوین برتر با یکدیگر رقابت کردند.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم اضافه کرد: ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها، در پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی یادگار امام با یکدیگر به رقابت پرداختند در حالی که این پیکارها با حضور 60 نفر از دو و میدانی‌کاران استان برگزار شد.

این مسئول با اشاره به سطح کیفی و فنی این دوره از رقابت‌ها ابراز داشت: این پیکارها در مواد 200 متر، 400 متر، 1500 متر، پرش طول، پرش با نیزه، پرتاب وزنه و پرتاب دیسک برگزار شد و در پایان به نفرات برتر جوایزی به رسم یادبود اهدا شد.

اکرمی تصریح کرد: این دوره از رقابت‌ها به عنوان نخستین فعالیت استانی سال جدید محسوب می‌شد و استقبال خوبی از آن صورت گرفت و ترکیبی از بهترین‌های دو و میدانی قم که از دل همین ورزشکاران خواهند بود، در هفته اول اردیبهشت ماه در مسابقات قهرمانی کشور خواهند درخشید.

وی یادآور شد: استقبال شرکت‌کنندگان از این مسابقات بسیار خوب بود و علاوه بر این با توجه به حضور برترین‌های مواد مختلف در مسابقات قهرمانی دو و میدانی استان، شاهد رقابت نزدیکی بین دو و میدانی‌کاران مدعی هر سه رده سنی بودیم.

رئیس هیئت دو و میدانی استان قم در ادامه به برترین‌های هر رشته اشاره کرد و ادامه داد: در رقابت‌های ماده 200 متر در رده سنی نونهالان حمیدرضا حلاجیان، در رده سنی نوجوانان رضا ملک‌پور و در رده سنی بزرگسالان احمد ابراهیمی قهرمان شدند.

این مسئول خاطرنشان کرد: در مسابقات رشته 400 متر دو و میدانی قهرمانی قم محمدرضا فریدی توانست عنوان نخست رده سنی نونهالان را از آن خود کند در حالی که در رشته 1500 متر رده سنی جوانان سعید ملکی قهرمان شد و عنوان قهرمانی رده سنی بزرگسالان این ماده به حسین مظفری رسید.

اکرمی اضافه کرد: در رشته پرش طول این دوره از رقابت‌ها در رده سنی نونهالان حمیدرضا حلاجیان عنوان نخست را کسب کرد، در رده سنی نوجوانان امیرحسین عظیمی در جایگاه نخست ایستاد و در رده سنی جوانان علیرضا سعادتمند به مقام قهرمانی دست یافت.

وی متذکر شد: در رشته پرش با نیزه رده سنی نوجوانان علی جبارپور قهرمان شد و در رده سنی جوانان عنوان قهرمانی به علیرضا نوروزی رسید، ضمن اینکه در رده سنی نونهالان رشته پرتاب وزنه حسن شکری و در رده سنی نوجوانان حامد خزایی قهرمان شدند در حالی که در پرتاب دیسک نونهالان بار دیگر حسن شکری و در رده سنی نوجوانان باز هم حامد خزایی به مقام قهرمانی دست پیدا کردند.

انتهای پیام/78002/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول