اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری دومین مسابقه فوتسال خیرخواهانه

خبرنگاران همدانی در ملایر پیشقدم امور خیریه شدند

به همت انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان دومین مسابقه فوتسال خیرخواهانه خبرنگاران همدانی به میزبانی شهرستان ملایر برگزار شد.

خبرنگاران همدانی در ملایر پیشقدم امور خیریه شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، به همت انجمن ‌ورزشی‌نویسان استان همدان دومین مسابقه فوتسال خیرخواهانه به نفع کودکان بی‌سرپرست و ایتام شهرستان ملایر برگزار شد.

 

انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان با حضور بیش از 30 خبرنگار و عکاس ورزشی خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری و مطبوعات محلی استان، سایت‌های خبری و همچنین بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز همدان تشکیل شده است.

تیم فوتسال خبرنگاران نیز متشکل از همه خبرنگاران و کارکنان قسمت‌های مختلف رسانه‌های فعال استان از 13 اسفند 91 به صورت رسمی آغاز به کار کرده است.

به منظور توجه به ورزش همگانی بین اهالی رسانه و همچنین وحدت و همدلی با حمایت اداره ورزش و جوانان استان با در اختیار گذاشتن یک جلسه تمرینی در سالن 6 هزار نفری انقلاب خبرنگاران همدانی اقدام به تشکیل یک تیم فوتسال کردند که با حضور فعال بیش از 25 نفر از کارکنان قسمت‌های اداری و خبرنگاران و عکاسان خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری و مطبوعات محلی استان، سایت‌های خبری و همچنین بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز همدان منسجم شده است.

انجمن ورزشی‌نویسان استان در نخستین اقدام در هفته‌های پایانی سال گذشته با دعوت محمدتقی رحیمی رئیس اداره ورزش و جوانان فامنین نخستین مراسم گلریزان انجمن ورزشی‌نویسان همدان به نفع کودکان بی‌بضاعت و بی‌سرپرست این شهرستان را طی یک مسابقه دوستانه‌ برگزار کرد که در پایان مبالغی برای کمک به این قشر جمع‌آوری شد.

با شروع سال جدید به پیشنهاد انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان و هماهنگی مهدی رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر دومین مسابقه دوستانه خبرنگاران همدان به نفع کودکان بی‌سرپرست این شهرستان در سالن ورزشی 3 هزار نفری غدیر ملایر با حضور علاقه‌مندان به رشته فوتسال و حامی و خیرین امور خیریه برگزار شد.

در این بازی تیم منتخب ملایر موفق شد تیم خبرنگاران را با حساب چهار بر یک شکست دهد.

قبل از انجام این بازی خیرخواهانه اعضای انجمن ورزشی‌نویسان استان از دو خانواده شهید ورزشکار شهرستان ملایر بازدید و از این خانواده‌ها دلجویی و سرکشی کردند.

مدیر و اعضای انجمن ورزشی‌نویسان به اتفاق محمدرضا عارف، رئیس خانه مطبوعات استان و کارکنان ادارات ورزش و جوانان ملایر با حضور در منازل شهیدان سرباز وظیفه شهید محمد شاملو که در رشته فوتبال فعالیت داشته و بر اثر بمباران هوایی به شهادت رسیده بود و همچنین شهید بسیجی محمدرضا یوسفی از رزمی‌کاران ملایری در عملیات مرصاد شربت شهادت را نوشیده بود با مادر و پدر این دو شهید بزرگوار دیدار و سرکشی کردند.

در پایان این دیدار لوح یادبود انجمن ورزشی‌نویسان و هدایای نفسی از صنایع دستی که از طرف عیلرضا ایزدی، مدیرکل میراث فرهنگی استان تدارک دیده شده بود به این دو خانواده اهدا شد.

حضور اعضای ورزشی‌نویسان استان بر مراز پنج شهید گمنام که در یکی میادین اصلی شهرستان ملایر دفن شدند حال و هوای روحانی به بازیکنان و کادر فنی تیم فوتسال خبرنگاران همدان داده شد.

دیدار با آیت‌الله سید رضا فاضلیان امام جمعه شهرستان ملایر آخرین برنامه فرهنگی ورزشی انجمن ورزشی‌نویسان بود.

در این دیدار معنوی امام جمعه ملایر در سخنانی نصایحی برای موفقیت خبرنگاران حاضر در جلسه بیان کردند.

انتهای پیام/89020/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول