اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان همدان:

امسال به ورزش بانوان توجه بیشتری شود

مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: باید در بخش ورزش بانوان در سال 92 بسیار با برنامه‌تر و جدی‌تر عمل کنیم و کسب مدال‌های مختلف ورزش بانوان محرک بیشتری برای ورزش استان شود.

امسال به ورزش بانوان توجه بیشتری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سید عبدی افتخاری در حاشیه نشست تخصصی ماهانه مدیران ورزش همدان با رؤسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی سراسر استان همدان درباره ورزش استان در سال 91 اظهار داشت: سال گذشته سال بسیار خوبی برای ورزش استان همدان بود و موفقیت‌های قابل توجهی را نسبت به این شرایط کسب کردیم.

وی افزود: حضور سه ورزشکار همدانی در المپیک لندن در سه رشته کشتی، قایقرانی و تیراندازی را برای نخستین بار در استان همدان داشتیم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به عملکرد هیئت‌های ورزشی بیان کرد: در حوزه ورزش همگانی استان موفق شد جایگاه برتر خود را در سال 91 حفظ کند همچنین قطعاً 10 هیئت ورزشی استان همدان در رده‌بندی فدراسیون‌ها در جایگاه‌ بسیار خوبی قرار خواهند گرفت.

وی خاطرنشان کرد: در سال 91 بالغ بر 750 اعزام به مسابقات ملی، حضور در 69 مسابقه بین‌المللی، برگزاری 800 مسابقه در استان و 154 میزبانی که هشت مورد آن بین المللی بوده را شاهد بودیم.

افتخاری با بیان اینکه میزبانی مسابقات قهرمانی آسیا برگ زرین عملکرد ما در سال گذشته بود گفت: کنفدراسیون آسیا و فدراسیون کوهنوردی و صعودهای ورزشی در تلاش هستند تا امسال در روزهای اول تا سوم خرداد و در بالاترین سطح در رده سنی بزرگسالان میزبانی بین‌المللی را به همدان بدهند تا ما میزبان این رویداد بزرگ در سال روز آزادسازی خرمشهر باشیم.

وی با اشاره به تجلیل از قهرمانان و مدال‌آوران استان بیان داشت: در سال گذشته دو مراسم تجلیل را در بالاترین سطح در استان همدان برگزار کردیم همچنین در تمام شهرستان‌ها این مراسم‌ها برگزار شد.

افتخاری با بیان اینکه این فعالیت‌ها در سال 92 باید دو برابر شود گفت: سال 92 باید با برنامه‌تر از سال 91 باشد و باید در این سال خانم‌ها به ورزش ورود پیدا کنند تا ورزش بانوان نیز جدی‌تر گرفته شود.

وی با اشاره به اینکه در سال 92 رؤسای هیئت‌های ورزشی تعامل نزدیکی با فدراسیون‌ها داشتند باشند خاطرنشان کرد: رئیس و نواب رئیس با ایجاد روابط نزدیک‌تر با رؤسای فدراسیون و تقاضای میزبانی مسابقات سطوح مختلف می‌توانند بودجه مناسبی را برای هیئت‌ها جذب کنند تا بتوانند امسال با حضور پررنگی در رقابت‌های منطقه‌ای و کشوری حضور داشته باشند.

افتخاری با بیان اینکه در خرداد ماه جاری به دلیل برگزاری انتخابات مدارس زودتر از موعد تعطیل خواهند شد گفت: هیئت‌ها با تصویب تقویم ورزشی امسال برنامه‌ریزی ایجاد مدارس ورزشی رشته‌های مختلف را در دستور کار داشته باشند تا تابستان 92 از نظر کمی نونهالان، نوجوانان و جوانان بیشتری را به ورزش جذب کنیم.

در این مراسم که با حضور علیرضا قاسمی‌فرزاد، معاون سیاسی و امنیتی استاندار، امیر خجسته و ابراهیم کارخانه‌ای نمایندگان مردم همدان و فامنین در مجلس، سید عبدی افتخاری مدیر کل و معاونین ورزش و جوانان استان و جمع کثیری از رؤسا و نواب رئیس هیئت‌های ورزشی استان برگزار شد از 10 هیئت برتر که در سال 91 عملکرد مطلوب داشتند تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/89018/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول