اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

5 تا 8 اردیبهشت

ورزشکاران همدان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

رئیس بسیج ورزشکاران همدان گفت: از پنجم تا هشتم اردیبهشت تعدادی از ورزشکاران همدان به مناطق عملیاتی غرب کشور اعزام می‌شوند.

ورزشکاران همدان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند

علیرضا شمسی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان درباره برنامه‌های سال جاری اظهار داشت: امسال بیشتر به دنبال کیفی‌‌سازی برنامه‌های بسیج ورزشکاران در استان همدان هستیم.

وی افزود: در ابتدا باید در هیئت‌های ورزشی که هستند یک کانون بسیج تاسیس کنیم همچنین در باشگاه‌های بزرگ نظیر پاس و الوند همدان به دنبال تأسیس یک پایگاه مقاومت بسیج خواهیم بود.

رئیس بسیج ورزشکاران با اشاره به طرح حلقه‌های صالحین بیان کرد: حلقه‌های صالحین عامل پر کردن خلأهای فرهنگی در ورزش است که باید در سال جاری این حلقه را با کیفیت بسیار بیشتری برگزار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته بیش از 80 نفر را در چندین گروه در همدان و مشهد به عنوان سرحلقه‌های صالحین و مربی آموزش دادیم.

شمسی‌پور با بیان در بحث اردوهای جهادی نیز بسیار فعال بودیم گفت: سه گروه جهادی را با حمایت سازمان مهندسی سپاه به روستاهای مختلف استان اعزام کرده و کارهای عمرانی را انجام دادیم که در بین ورزشکاران اعزامی بسیاری از مدال‌آوران و قهرمانان استان حضور داشتند.

وی تصریح کرد: در سال گذشته یک سالن ورزشی را در روستای سوباشی افتتاح کردیم که ارزش این سالن در سال جاری قطعاً بیش از 400 میلیون تومان خواهد بود.

شمسی‌پور ادامه داد: منابع ساخت این سالن از قسمت سازمان مهندسی سپاه و مردم خود روستا تأمین شد.

وی در پاسخ به خبرنگار ورزشی فارس همدان درباره یادواره شهدای ورزشکار گفت: سال گذشته دو یادواره را در شهرستان‌های استان همدان برگزار کردیم.

رئیس بسیج ورزشکاران همدان ادامه داد: بیش از 400 شهید ورزشکار در استان همدان داریم که فعلاً در حال بررسی و جمع‌آوری مشخصات شناسنامه‌ای، محل و زمان شهادت، رشته ورزشی، وصیت‌نامه و خاطرات این شهیدان هستیم تا یادواره بسیار باشکوهی را در مقام آنها برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه در حال بررسی نقاط ضعف و قوت استان‌هایی هستیم که این یادواره را برگزار کرده‌اند، ادامه داد: در شورای عالی ورزشکاران این را مطرح کرده‌ایم و در این شورا تمام دستگاه‌های ورزشی استان را مجاب کرده‌ایم تا اسامی شهدای خود را به ما معرفی کنند.

شمسی‌پور ادامه داد: شورای بسیج ورزشکاران تصمیم گرفته است که قطعاً در سال جاری این یادواره در خور و شأن شهدا برگزار شود.

وی ابراز کرد: همچنین از تمام وزرا و مسئولان تراز اول کشور و خانواده شهدا برای باشکوه تر شدن این مراسم دعوت خواهیم کرد.

رئیس بسیج ورزشکاران همدان خاطرنشان کرد: همچنین قصد این را داریم که کتاب شهدای ورزشکار استان را به چاپ برسانیم.

انتهای ‌پیام/89018/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول