اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ورزش و جوانان همدان:

ورزشی‌نویسان از اعضای مؤثر خانواده ورزش همدان هستند

مدیر کل ورزش و جوانان همدان گفت: خبرنگاران ورزشی از اعضای تأثیرگذار خانواده بزرگ ورزش همدان محسوب می‌شوند که در چند سال اخیر تعامل خوبی با اهالی ورزش همدان داشتند.

ورزشی‌نویسان از اعضای مؤثر خانواده ورزش همدان هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز دبیر انجمن ورزشی‌نویسان و اعضای این انجمن تازه تأسیس که متشکل از خبرنگاران و عکاسان ورزشی خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری و مطبوعات محلی استان، سایت‌های خبری و همچنین بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز همدان بودند با مدیر کل، سخنگو و اعضای روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان دیدار و گفتگو کرد.

در این نشست صمیمانه مدیر کل ورزش و جوانان استان با اشاره به تأثیرگذاری خبرنگاران ورزشی در روند رو به رشد ورزش در هر جامعه‌ای اظهار داشت: رسانه‌ها و مطبوعات همدان همواره در کنار ورزش بوده‌اند و حق عظیمی بر گردن ورزش استان دارند، خبرنگاران ورزشی نیز به عنوان اعضای مهم خانواده بزرگ ورزش محسوب می‌شوند.

سید عبدی افتخاری افزود: در چند ساله اخیر با کمک خانواده ورزش استان رشد بسیار چشمگیری در ورزش داشته‌ایم و خدا را شکر تعامل خوبی بین خانواده ورزش استان و رسانه‌ها وجود داشته و دارد .

وی با ابراز خرسندی از تشکیل انجمن ورزشی‌نویسان استان تصریح کرد: ورزش استان با کمک تحلیل‌ها، گزارش‌های فنی و انتقادهای منصفانه و سازنده خبرنگاران ورزشی‌نویس توانسته جایگاه مطلوبی در کشور داشته باشد و امروزه ورزشی‌نویسان همدانی نقش و جایگاه مؤثر در پیشرفت ورزش دارند.

 

به گفته مدیر کل ورزش و جوانان استان همدان حضور و تعدد تیم‌های مختلف ورزشی در لیگ‌های سطوح کشوری باعث شد عملکرد و تأثیرگذاری خبرنگاران و عکاسان ورزشی بهتر و بیشتر از قبل باشد و در انعکاس اخبار دقیق و به موقع و سریع نقش بسزایی را ایفا کنند.

وی ادامه داد: استان همدان جزو معدود استان‌های کشور محسوب می‌شود که 30 خبرنگار و عکاس ورزشی در آن فعالیت می کنند و اداره کل نیز همواره نگاه حمایتی از رسانه‌ها و مطبوعات استان داشته است.

افتخاری ابراز داشت: در مراسم و مناسبت‌های مختلف سعی کرده به انحاء مختلف از این قشر زحمتکش که در سرما و گرما یار و یاور ورزش استان هستند تقدیر و قدرشناسی شود.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب به نام حماسه اقتصادی و حماسه سیاسی گفت: امسال سال بسیار حساسی برای کشور محسوب می‌شود و در عرصه ورزش تلاش بر این است با صرفه‌جویی و هزینه کمتر نسبت به سال گذشته بیشترین بهره‌وری و نتایج را به دست آوریم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به حضور پرشور قشر جوان در مناسبت‌های ملی و مذهبی در کشور به خصوص در دارالمؤمنین همدان خاطرنشان کرد: از امروز همه آحاد کشور باید بسیج شوند تا در انتخابات ریاست جمهوری حماسه بزرگ سیاسی خلق کنیم و ورزشکاران، جوانان و خبرنگاران در خلق این حماسه نقش ویژه‌ای را ایفا می‌کنند.

وی با بیان اینکه برنامه‌های زیادی در سال 92 ورزش برای استان تدارک دیده شده است اذعان کرد: با توجه به رشد فضاهای ورزشی استان در پنج سال گذشته امسال به دنبال میزبانی مسابقات فراملی و بین‌المللی خواهیم بود و در سایر ابعاد نیز با جدیت ورود پیدا خواهیم کرد.

افتخاری اضافه کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی همدان و قابلیت‌های استان در پایلوت بودن همدان در ورزش‌های زمستانی نگاه ویژه‌ای به دو رشته سنگنوردی و اسکی داریم و کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته است.

وی ابراز داشت: باید از این پس حداقل سالی دو بار این دو رشته ورزشی میزبان مسابقات فراملی باشند تا در آینده نزدیک همدان در اسکی و سنگنوردی در کشوربه یک قطب مهم تبدیل شود.

در ادامه این مراسم مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان با ارائه گزارشی از روند شکل‌گیری این انجمن و اقدامات انجام شده از ابتدای امر تا کنون اظهار داشت: هدف از تشکیل این انجمن وفاق و وحدت خبرنگاران استان بوده است.

فرشید گل‌محمدی افزود: برگزاری مسابقات دوستانه و خیرخواهانه از مهم‌ترین فعالیت‌ها و برنامه‌های تیم فوتسال خبرنگاران به مناسبت‌های مختلف خواهد بود.

وی ادامه داد: در نخستین اقدام در هفته‌های پایانی سال گذشته با دعوت اداره ورزش و جوانان فامنین نخستین مراسم گلریزان انجمن ورزشی‌نویسان همدان به نفع کودکان بی‌بضاعت و بی‌سرپرست این شهرستان طی یک مسابقه دوستانه‌ برگزار و در پایان مبالغی برای کمک به این قشر جمع‌آوری شد.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان استان همدان تصریح کرد: جا دارد از حمایت‌های افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان و چاروسایی مدیر روابط عمومی این اداره تشکر ویژه‌ای داشته باشیم که با کمک‌های معنوی در کمتر از 20 روز از تشکیل این انجمن ما را برای ادامه کار و انجام مسابقات خیرخواهانه امیدوار کردند.

وی خاطرنشان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اوایل سال با دعوت از تیم کوتوله‌های ایران و انجام بازی دوستانه فوتسال در راستای حمایت از کودکان سرطانی استان همدان، جشن بزرگ گلریزان 10 هزار نفری را در همدان طراحی و پیش‌بینی کردیم که امیدواریم با کمک مردم فهیم همدان رقم قابل توجهی برای کمک به این کودکان جمع‌آوری شود.

گل‌محمدی یادآور شد: در نخستین گام با همکاری و مساعدت مجید علایی، مدیر تولیدی پوشاک ورزشی جام جم تهران البسه مورد نیاز این تیم به ارزش تقریبی 20 میلیون ریال تهیه و به عنوان نخستین حامی مالی از تیم فوتسال خبرنگاران و انجمن ورزشی‌نویسان استان سفارش و به‌ زودی تولید و در اختیار این تیم قرار خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: تیم فوتسال خبرنگاران آمادگی دارد تا با همکاری و هماهنگی مدیران اجرایی در استان، رؤسای ادارات ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی در زمینه برگزاری جشن‌های گلریزان و انجام مسابقات دوستانه فوتسال به نفع اقشار نیازمند اقدامات خوبی را انجام دهد.

انتهای پیام/89020/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول