اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان:

خبرنگاران ورزشی همدان پیش‌قدم کارهای خیرخواهانه می‌شوند

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان گفت: خبرنگاران و عکاسان ورزشی همدان در سال 92 پیش‌قدم امور خیرخواهانه خواهند شد تا در کنار رسالت بزرگ خود در انعکاس اخبار، بانی کارهای فرهنگی و خیریه باشند.

خبرنگاران ورزشی همدان پیش‌قدم کارهای خیرخواهانه می‌شوند

فرشید گل‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: خدا را شاکریم که در سال گذشته به بهانه تشکیل تیم فوتسال، نخستین انجمن ورزشی‌نویسان ورزشی استان تشکیل شد.

وی گفت: این انجمن با حضور بیش از 30 خبرنگار و عکاس ورزشی خبرگزاری‌ها، روزنامه‌های سراسری و مطبوعات محلی استان، سایت‌های خبری و همچنین بخش‌های مختلف صدا و سیمای مرکز همدان تشکیل و انسجام یافته است.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان افزود: این انجمن در سال گذشته در ابتدای تشکیل، طی دیدارهای جداگانه با حسن قهرمانی‌مطلق فرماندار و محمدرضا عارف رئیس خانه مطبوعات همدان در راستای انسجام و وحدت‌رویه اقدامات مثبتی را انجام داده است.

گل‌محمدی تصریح کرد: در ابتدای سال جدید برنامه‌هایی که برای سال جاری تدوین و هماهنگ شده بود به سمع و نظر مدیرکل ورزش و جوانان رسید که مدیریت ورزش استان برای انجام بهتر این برنامه‌ها قول مساعد همکاری را داد.

به گفته وی دیدار ماهانه و برگزاری جلسات منظم با حضور همه اعضا، بحث و تبادل نظر در مورد مسائل روز ورزش استان، انتقادات و پیشنهاد سازنده به مدیریت ارشد و ورزش استان، دیدار و نشست با مسئولان ورزش و فرهنگ استان، سرکشی از پیشکسوتان و خانواده شهدای ورزشکار همدان در راستای اعتلا و رشد ورزش در همدان از مهم‌ترین اقدامات سال 92 خواهد بود.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان با اشاره به تمرینات منظم تیم فوتسال خبرنگاران که به صورت هفتگی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: با هماهنگی مدیر روابط عمومی ورزش و جوانان یک جلسه تمرینی در سال 6 هزار نفری انقلاب در اختیار تیم فوتسال خبرنگاران قرار داده شده است.

وی افزود: فعالیت این تیم از ابتدای سال زیر نظر سلیمان رحیمی یکی از پیشکسوتان ورزشی‌نویس و دبیر سرویس ورزشی روزنامه همدان‌پیام آغاز به کار کرده است.

گل‌محمدی یادآور شد: بر اساس هماهنگی‌های انجام شده تمرینات تیم فوتسال خبرنگاران از این هفته منسجم‌تر به مربیگری رحیمی پیگیری خواهد شد تا برای انجام مسابقات دوستانه و خیرخواهانه بهتر ظاهر شویم.

وی ادامه داد: در نخستین اقدام در هفته‌های پایانی سال گذشته با دعوت اداره ورزش و جوانان فامنین نخستین مراسم گلریزان انجمن ورزشی‌نویسان همدان به نفع کودکان بی‌بضاعت و بی‌سرپرست این شهرستان طی یک مسابقه دوستانه‌ برگزار و در پایان مبالغی برای کمک به این قشر جمع‌آوری شد.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان با بیان اینکه انجام بازی خیرخواهانه فوتسال و برگزاری گلریزان ورزشی به نفع اقشار نیازمند یکی از بهانه‌های تشکیل تیم فوتسال خبرنگاران بوده اذعان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در اردیبهشت ماه با دعوت از تیم کوتوله‌های ایران و انجام بازی دوستانه فوتسال در راستای حمایت از کودکان سرطانی استان همدان، جشن بزرگ گلریزان 10 هزار نفری را در همدان طراحی و پیش‌بینی کردیم.

وی گفت: امیدواریم با کمک مردم فهیم همدان رقم قابل توجهی برای کمک به این کودکان جمع‌آوری شود.

گل‌محمدی افزود: با رایزنی و جلسه حضوری که با رئیس ورزش و جوانان ملایر برگزار شده به زودی تیم خبرنگاران و انجمن ورزشی‌نویسان استان با حضور در این شهرستان اقدام به برگزاری مراسم گلریزان خواهد کرد که زمان و مکان این دیدار خیرخواهانه به زودی اعلام خواهد شد.

وی ابراز داشت: در نخستین گام با همکاری مجید علایی، مدیر تولیدی پوشاک ورزشی جام جم تهران البسه مورد نیاز این تیم به ارزش تقریبی 20 میلیون ریال تهیه و به عنوان نخستین حامی مالی از تیم فوتسال خبرنگاران و انجمن ورزشی‌نویسان استان تولید و در اختیار این تیم قرار گرفت.

مدیر انجمن ورزشی‌نویسان همدان افزود: در حال رایزنی با چند سازمان هستیم تا بتوانیم حامی مالی بیشتر برای تهیه امکانات و البسه مناسب و در خور برای تیم خبرنگاران باشیم.

انتهای پیام/89020/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول