اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان خبر داد

تیم‌داری شهرداری همدان در لیگ برتر دوچرخه‌سواری بانوان

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان از تیم‌داری این سازمان در رقابت‌های دوچرخه‌سواری لیگ برتر کورسی بانوان کشور خبر داد.

تیم‌داری شهرداری همدان در لیگ برتر دوچرخه‌سواری بانوان

حسن محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس همدان اظهار داشت: نخستین مرحله از رقابت‌های لیگ برتر کورسی بانوان باشگاه‌های کشور با حضور 10 تیم در پیست دوچرخه‌سواری مجموعه ورزشی آزادی برگزار می شود که تیم بانوان دوچرخه‌سواری شهرداری همدان به عنوان نماینده استان در این رقابت‌ها حضور خواهد داشت.

وی افزود: در این دوره از مسابقات تیم‌های شهرداری همدان، هراز تهران، هیئت دوچرخه‌سواری کردستان، پاسارگاد تهران، کاشی الماس کویر رفسنجان، هیئت دوچرخه‌سواری فارس، دبیری تبریز، هیئت دوچرخه‌سواری کرمانشاه، سهند تبریز، ترافیک تهران و هیئت دوچرخه‌سواری خوزستان در دو ماده پیست و جاده به رقابت می‌پردازند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان تصریح کرد: مریم غیاثوند، دلارام ذاکرانی، انسیه بیاتی، معصومه بیات، ماندانا دهقان، سعیده سیاحیان و ریحانه طالبی اعضای تیم دوچرخه‌سواری شهرداری همدان را تشکیل می‌دهند که به تشخیص کمیته فنی هیئت استان، فروزان باباحیدری به عنوان مربی تیم اعزامی به لیگ کورسی کشور در کنار این تیم حضور دارد.

به گفته وی در این دوره از رقابت‌ها، رکابزنان رده سنی بزرگسالان در مواد (200 متر، تعقیبی انفرادی، تیم اسپرینت، اسکرچ، دورامتیازی، 500 متر، تایم تریل و استقامت) و دوچرخه‌سواران رده سنی جوانان نیز در مواد (تعقیبی انفرادی، تیم اسپرینت، دور حذفی، 500 متر، تایم تریل و استقامت) با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

محمدی خاطرنشان کرد: بر اساس اعلام فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان و سازمان لیگ این فدراسیون مسابقات در روز نخست در مواد ( 200 متر، تعقیب انفرادی، تیم اسپرینت، دور حذفی، اسکرچ) روز دوم در مواد ( تایم تریل انفرادی جاده، دورامتیازی و 500 متر) و روز سوم برگزاری رقابتها در ماده استقامت جاده انجام خواهد شد که در مجموع تیم‌ها و نفرات برتر مشخص و معرفی می‌شود.

انتهای پیام/89020/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول