اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

5 و 6 اردیبهشت در 2 رده سنی

دو و میدانی کاران قمی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم از اعزام تیم‌های دو رده سنی دو و میدانی قم به رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

دو و میدانی کاران قمی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شوند

علی رضایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون دو و میدانی و اعلام آن به هیئت‌های استانی، مسابقات قهرمانی دو و میدانی مردان ایران به میزبانی دو استان جنوبی و غربی کشور و در دو رده سنی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: قرار است طبق اعلام فدراسیون دو و میدانی مسابقات قهرمانی کشور دو و میدانی پسران رده سنی نوجوانان کشور در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت‌ماه به انجام برسد و به همین خاطر یکی از تیم‌های اعزامی هیئت قم تیم رده سنی جوانان خواهد بود.

دبیر هیئت دو ‌و میدانی استان قم همچنین از حضور مردان دو و میدانی کار قمی در مسابقات قهرمانی بزرگسالان کشور خبر داد و افزود: رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور نیز به طور همزمان با پیکارهای جوانان کشور در روزهای آغازین اردیبهشت ‌ماه آغاز می‌شود، در حالی که برای حضور در این دوره از مسابقات تیم‌های استان‌های مختلف کشور اعلام آمادگی کردند.

وی یاد آور شد: مسابقات دو و میدانی قهرمانی رده سنی نوجوانان کشور در مواد و رشته‌های مختلف در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه به میزبانی هیئت دو و میدانی استان فارس و با شرکت برترین‌های کشور در شهر شیراز به انجام خواهد رسید.

رضایی ابراز داشت: همچنین رقابت‌های دو و میدانی قهرمانی رده سنی بزرگسالان کشور در مواد و رشته‌های گوناگون در روزهای پنجم و ششم اردیبهشت ماه به انجام می‌رسد اما میزبان برگزاری این دوره از پیکارها هیئت دو و میدانی استان کرمانشاه خواهد بود.

وی ابراز کرد: تیم رده سنی نوجوانان هیئت دو و میدانی استان قم در تلاش برای کسب مدال و قرار گرفتن بر روی سکوهای برتر این دوره از مسابقات قهرمانی نوجوانان کشور در مواد مختلف هفت دو و میدانی کار را در ترکیب اعزامی به این رقابت‌ها خواهد داشت.

دبیر هیئت دو و میدانی استان قم عنوان داشت: این در حالی است که تیم رده سنی بزرگسالان هیئت قم با شش دو و میدانی کار راهی شیراز محل برگزاری مسابقات بزرگسالان کشور می شود تا همانند رقابت‌های سال گذشته و آخرین رویدادی که دو و میدانی کاران قمی در آن موفق به کسب مدال شدند، یعنی رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام فجر، این مرتبه نیز نفرات اعزامی قم با کسب مدال و عناوین برتر به قم باز گردد.

انتهای پیام/78002/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول