اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد اجرایی هفته سلامت همدان خبر داد

برگزاری مسابقات و همایش ورزشی در هفته سلامت در همدان

دبیر ستاد اجرایی هفته سلامت همدان از برگزاری سه مسابقه و همایش ورزشی در رشته‌های مختلف به مناسبت هفته سلامت در همدان خبر داد.

برگزاری مسابقات و همایش ورزشی در هفته سلامت در همدان

علی‌اصغر سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی فارس همدان با اشاره به اینکه شعار امسال هفته سلامت «فشار خون را جدی بگیریم» است، اظهار داشت: با توجه به اینکه تحرک بدنی و ورزش از عوامل تأثیرگذار بر پیشگیری از ابتلا به فشار خون بالاست یکی از برنامه‌های این هفته تشویق و ترغیب مردم به ورزش به منظور جلوگیری از فشار خون و کنترل آن است.

وی افزود: برنامه راهپیمایی و تشویق مردم به انجام فعالیت‌های بدنی و ورزشی در هفته سلامت در دستور کار جدی سیستم بهداشت و درمان قرار گرفته و برگزاری سه همایش و مسابقه ورزشی در همدان را در این هفته برنامه‌ریزی کردیم.

دبیر ستاد اجرایی هفته سلامت همدان تصریح کرد: نخستین برنامه ورزشی روز چهارشنبه 21 فروردین ماه ساعت 9 صبح با حضور بیش از یک هزار دانش‌آموز با عنوان کارناوال دانش‌آموزی و از میدان قائم همدان به سمت پارک 48 هکتاری ارم انجام خواهد شد.

به گفته وی یک دوره مسابقه دوچرخه‌سواری با حضور نوجوانان و جوانان شهر همدان روز پنج‌شنبه 22 فروردین از مرکز بهداشت همدان در خیابان طالقانی استارت خواهد خورد و تا میدان امام‌زاده عبدالله این شهر پایان خواهد یافت که به برترین‌های رده‌های مختلف سنی جوایز ارزنده اهدا می‌شود.

سلیمانی در ادامه با اشاره به تأکیدات مکرر رهبر معظم انقلاب به امر ورزش و به ویژه ورزش همگانی، خاطرنشان کرد: در این راستا و همچنین گسترش فرهنگ ورزش در جامعه ستاد اجرایی در روز جمعه 23 فروردین یک همایش پیاده‌روی بزرگ در شهر همدان تدارک و برنامه‌ریزی کرده است.

وی اضافه کرد: این همایش پیاده‌روی بزرگ با حضور خانواده بزرگ کارکنان و خانواده دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان و همچنین عموم مردم ورزش‌دوست همدانی از ساعت 7 صبح از میدان قائم آغاز خواهد شد که در پایان به شرکت‌کنندگان به قید قرعه جوایزی که بیشتر وسایل ورزشی خواهد بود اهدا خواهد شد.

هفته سلامت جمهوری اسلامی ایران از 18 تا 24 فروردین ماه با شعار « فشار خون را جدی بگیریم» در سراسر کشور در حال برگزاری است.

انتهای پیام/89020/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول