اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی زنجان خبر داد

اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی انتظامی زنجان گفت: به منظور برگزاری باشکوه مراسم روز ارتش در استان محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز ارتش در زنجان

مقصود شمس‌آذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با تبریک فرا رسیدن روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت روز 29 فروردین، روز ارتش جمهوری اسلامی ایران مراسم رژه یگان‌های پیاده و موتوری نیروهای مسلح در مرکز استان برگزار خواهد شد.

وی یاد‌آور شد: به منظور هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این مراسم از ساعت 6.30 صبح 29 فروردین تا ساعت 13 محدودیت‌های ترافیکی در شهر زنجان در مسیر بزرگراه 22 بهمن از میدان جهاد تا میدان ارتش به مرحله اجرا درخواهد آمد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان زنجان اضافه کرد: همشهریان می‌توانند در این روز از مسیرهای جایگزین برای تردد استفاده کنند.

وی مسیرهای جایگزین را از شرق به غرب ـ میدان ارتش- سعدی شمالی ـ خیابان سازمان فضائی نیروهای مسلح ـ خیابان سعدی شمالی بعد از چمران اعلام کرد.

شمس آذر ادامه داد: توقف هر نوع وسیله نقلیه در محدوده ترافیکی ممنوع بوده و خودروهایی که در مسیر توقف کنند با جرثقیل به پارکینگ منتقل خواهند شد.

وی از شهروندان خواست که نهایت همکاری را در راستای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم رژه با ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی و ماموران انتظامی داشته باشند.

انتهای پیام/2308/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول