اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار البرز:

ارتش در عرصه ساخت تجهیزات نظامی به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرد

معاون سیاسی انتظامی استاندار البرز گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بعد از دوران هشت سال دفاع مقدس در عرصه ساخت تجهیزات نظامی به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرده است.

ارتش در عرصه ساخت تجهیزات نظامی به دستاوردهای بزرگی دست پیدا کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ناصر رجبی ظهر امروز در آغاز به کار ستاد هماهنگی روز بزرگداشت ارتش در البرز اظهار داشت: ارتش جمهوری اسلامی در هشت سال دفاع مقدس به عنوان اولین نیروی دفاعی کشور در مقابل تهاجمات نظامی دشمنان اسلام ایستاد و حماسه‌‌های بزرگی را خلق کرد.

وی ادامه داد: ارتش با حضوری افتخارآمیز و قدرتمند تا پایان جنگ تحمیلی، ضربات مهلکی را بر نظامیان متجاوز بعثی وارد کرد.

معاون استاندار البرز با تأکید بر اینکه ارتش با حضوری موثر در هشت سال دفاع مقدس برگ‌های زرینی را بر افتخارات خود افزوده است ادامه داد: دفاع از مرزهای آبی، خاکی و هوایی جمهوری اسلامی ایران توسط ارتش به ویژه در مرزهای آبی بعد از دوران دفاع مقدس، بیانگر پایبندی ارتشیان سلحشور و مومن به ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و شهدای گرانقدر است.

رجبی تصریح کرد: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران به لحاظ تأمین سلاح و تجهیزات نظامی به خودکفایی دست یافته که افتخار دیگری برای ایران اسلامی است.

وی در ادامه سخنان خود به برگزاری مراسم روز ارتش در این استان اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم رژه با حضور یگان‌های مختلف ارتش همچون یگان‌های سواره، مکانیزه، پیاده و موتوری و یگان‌های وحدت شامل روحانیت، سپاه، بسیج، جهاد و نیروی انتظامی از مهمترین مراسم‌های تدارک دیده شده در این روز است.

انتهای پیام/2302/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول