اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ارشد نظامی آجا در استان‌های مازندران و گلستان:

ارتش برای سرکوب تحریم‌ها به بومی‌سازی روی آورد

ارشد نظامی آجا در استان‌های مازندران و گلستان گفت: ارتش برای سرکوب تحریم‌های دشمن به بومی‌سازی روی آورد.

ارتش برای سرکوب تحریم‌ها به بومی‌سازی روی آورد

منصور خمّری در حاشیه نخستین سالگرد شهادت شهید خلبان علیرضا فغانی‌زرینی که در حسینیه زادگاهش روستای فیروزکنده علیا از توابع شهرستان ساری برگزار شد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: کشور از سوی دشمن پیوسته با دو مقوله سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد تهدید قرار گرفته و در حال حاضر شاهد هستیم استکبار برای تسلط به انرژی هسته‌ای شیوه سخت‌افزاری را انتخاب کرده است.

وی ادامه داد: ارتش برای از بین بردن قائله‌های مختلفی که بعد از انقلاب اسلامی از سوی دشمن در کشور راه‌اندازی شد وارد و برای سرکوب آن اقدام کرد.

خمّری به شیوه نرم‌افزاری دشمن که بعد از هشت سال دفاع مقدس برای کشور در نظر گرفته است اشاره کرد و یادآور شد: ناتو فرهنگی و تحریم‌های اقتصادی از سری اقدامات دشمن است تا بین مردم و نظام جمهوری اسلامی فاصله ایجاد کند.

وی تصریح کرد: با توجه به موقعیت‌های مختلفی که دشمن در کشور ما راه‌اندازی کرده است هم‌اکنون شاهد بیداری اسلامی و صدور انقلاب تا شاخ آفریقا هستیم.

فرمانده لشگر 30 پیاده گرگان با بیان اینکه تحریم‌های دشمن سبب جدایی ارتش از بدنه ملت نمی‌شود، خاطرنشان کرد: ما برای خنثی کردن تهدیدهای دشمن به بومی‌سازی تجهیزات نظامی روی آوردیم.

وی افزود: ارتش از طریق دانشگاه‌ها و پژوهشگاه‌ها پیوسته در تهیه و تجهیزات نظامی ثابت قدم است.

خمّری با اشاره به تحقق شعار سال‌جاری که از سوی رهبری مطرح شده است، گفت: در سال حماسه سیاسی و اقتصادی تمام نیازهای نظامی خود را در بحث تجهیزاتی، پژوهشی و نیروی انسانی در دستور کار قرار دادیم تا در تحقق شعار رهبری موفق باشیم.

ارشد نظامی آجا در استان‌های مازندران و گلستان اظهار داشت: ارتش در بحث سیاسی همدل با ملت در انتخابات شرکت می‌کند تا با هوشیاری و بصیرت بهترین را برای سکان‌داری اجرای کشور انتخاب کند.

این مسئول با بیان اینکه دستاوردهای ارتش به گوش مردم جامعه رسیده است، خاطرنشان کرد: آنچه مولفه‌های ارتقاء نظامی است ارتش با تبعیت از منویات رهبری از تمام توان خود در این حوزه استفاده می‌کند.

انتهای پیام/86006/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول