اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه دماوند در خطبه‏های نماز جمعه:

تحولات جدید ارتش دشمنان را به هراس انداخته است

امام جمعه دماوند گفت: تحولات جدید ارتش دشمنان اسلام و انقلاب را به هراس انداخته و آنها را با مشکل مواجه کرده است.

تحولات جدید ارتش دشمنان را به هراس انداخته است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏الاسلام والمسلمین محمد علاءالدینی ظهر امروز در نماز جمعه این هفته دماوند ضمن گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: روز ارتش به عنوان نماد مدیریت صحیح حضرت امام خمینی (ره) و هوشمندی ایشان و به دنبال آن مقام معظم رهبری نزد همگان مطرح است.

امام جمعه دماوند گفت: حضرت امام راحل و پس از ایشان، فرمانده معظم کل قوا همواره بر حفظ ارتش، تقویت روحیه ارتشی‏‏ها و ایجاد هماهنگی و انسجام ارتش با نیروهای مسلح دیگر تاکید داشته‏اند.

علاءالدینی اظهار داشت: این اقدامات باید در تمام فضاهای موجود از جمله آب و دریا، زمین و هوا در منطقه و همچنین به صورت فرامنطقه‏ای انجام شود.

تحولات جدید ارتش دشمنان را به هراس انداخته است

وی تصریح کرد: امروز شاهد آن هستیم که تحولات جدید ارتش در عرصه‏های مختلف دریایی، زمینی و هوایی و تحولات فرامنطقه‏ای آن که در حال رخ دادن است، دشمنان اسلام و انقلاب را به هراس انداخته و آنها را با مشکل مواجه کرده است.

امام جمعه دماوند افزود: نیروهای مخلص و همیشه در صحنه ارتش با رزمایش‏های مشترک یا مستقل خود و با آزمایش‏هایی که انجام می‏دهند، هراس به تن دشمنان انداخته‏اند و مدیریت این نیروی عظیم امروز باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

علاءالدینی اضافه کرد: تلاش دشمنان اسلام و انقلاب روزی در صحنه نبرد سخت متجلی شد و به دنبال آن، توطئه‏های متعددی را امروز از سوی آنها شاهد هستیم.

دشمنان می‏خواستند ارتش از ملت جدا باشد

وی تصریح کرد: دشمنان می‏خواستند ارتش از ملت جدا باشد و متلاشی شود؛ اما هوشمندی امام خمینی (ره) در بقای ارتش و تقویت این روحیه مانع از رسیدن آنها به اهدافشان شد.

امام جمعه دماوند افزود: امروز هماهنگی نیروهای مسلح از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در رده‏های مختلف بسیج، سپاه، نیروهای انتظامی و ارتش به زیبایی نمایان است و این نیروها ظرفیتی بسیار مهم محسوب می‏شوند.

علاءالدینی اظهار داشت: امسال روز ارتش به واسطه اینکه با سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی همراه شده است، باید از نظر اقتصادی و سیاسی متفاوت برگزار شود و در این روز با ارائه بسته‏های جدید و برنامه‏های زیباتر و منسجم‏تر، این حماسه را در نیروهای مسلح رقم زد.

ارتشی‏ها افسران پیشگام تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی هستند

وی تصریح کرد: نیروهای ارتش به عنوان عزیزانی که افسران پیشگام تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی هستند، باید مطرح باشند و امروز ملت ایران از هوشمندی و تلاش‏های آنها در هشت سال دفاع مقدس قدردانی می‏کنند.

‏امام جمعه دماوند با گرامیداشت یاد شهدای ارتش در همه ابعاد زمینی، هوایی و دریایی گفت: مخصوصاً باید یاد شهدای دریایی را همواره گرامی داشت؛ چرا که در روایت داریم شهدای دریا، عظیم‏تر و مقامشان والاتر از شهدای زمین است.

انتهای پیام/2568/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول