اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان:

ارتش همیشه در کنار ملت و نظام است/همه باید مطیع ولایت باشیم

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به ولایی بودن ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه در کنار ملت و نظام است.

ارتش همیشه در کنار ملت و نظام است/همه باید مطیع ولایت باشیم

آیت‌الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) بزرگ بانوی جهان اسلام، شهادت این بانوی بزرگوار را تسلیت گفت.

وی در ادامه با تجلیل از مقام گرانقدر بزرگ بانوی جهان اسلام اظهار داشت: حضرت فاطمه (س) الگوی بانوان و زنان جهان است.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به زلزله ناگوار استان بوشهر و جان باختن تعدادی از هموطنانمان را در این استان تسلیت گفت.

وی با اشاره به اینکه مردم باید به کمک هموطنان آسیب دیده در استان بوشهر بشتابند، تصریح کرد: ملت ایران همیشه در کمک به هموطنان خود پیشگام بوده‌اند.

آیت‌الله شیخ خاتمی با تاکید بر تبعیت همگان از رهبری ادامه داد: باید همگان برای تحقق بیانات و خواسته‌های مقام معظم رهبری تلاش کنیم.

وی با اشاره به اینکه همگان در زمینه عمل به خواسته‌های رهبری وظیفه دارند، گفت: همه باید در خط مقدم دفاع از نظام و انقلاب باشیم و با عمل به بیانات رهبری در این زمینه تلاش کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن روز ارتش اظهار داشت: ارتش از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب در کنار مردم و انقلاب بود.

وی با اشاره به اینکه ارتش در گذشته نقطه اتکای خاندان و رژیم پهلوی بود، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران با اوج‌گیری انقلاب ضمن بیعت با امام خمینی (ره) با حضور در کنار مردم به مردم پیوستند.

آیت‌الله خاتمی با اشاره به اینکه ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس در کنار سایر نیروها در مقابل دشمنان نظام و انقلاب ایستاد، تصریح کرد: ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس اقدامات بسیاری انجام داده است.

وی با بیان اینکه ارتش جمهوری اسلامی ایران همیشه پشتیبان نظام و انقلاب است، ادامه داد: امروز بدنه ارتش نیروهای ولایی و وفادار به انقلاب هستند در حالی که در گذشته ارتش وابسته به خاندان پهلوی بود.

انتهای پیام/2308/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول