اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 40 ارتش:

ارتش جان‌نثار ولایت و امت است

فرمانده تیپ 40 ارتش گفت: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جان‌نثار ولایت و امتی است که فرزندانشان را از خون و گوشت خود می‌دانند.

ارتش جان‌نثار ولایت و امت است

امیرعلی مختاری‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل در آستانه روز ارتش اظهار داشت: ارتش امروز به پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات مجهز شده و در برابر هر تهدید دشمن با لبیک به ندای فرماندهی کل قوا و همچنین اطاعت‌پذیری محض سعی خواهد کرد همه آنها را برطرف کرده و امنیت کامل را در این کشور ساری و جاری کند.

وی عنوان کرد: در کنار برخی از یاوه‌گویان مستبد جهانی برخی کشورهای کوچک همسایه ما گاه در نادیده گرفتن حق و حقوق این ملت و ادعای حاکمیت بر جزایر سه‌گانه اعلامیه و اطلاعیه‌ای می‌دهند که ما اهمیتی به چنین مگسانی نمی‌دهیم که همچون زنبور وزوز کرده و همیشه با ناتوانی خود ادعاهایی را مطرح می‌کنند که گنده‌تر از دهانشان است.

فرمانده تیپ 40 ارتش افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز به دو عنصر همیشه افتخار‌آمیز خود می‌بالد و حاضر است در دفاع از این دو افتخار بزرگ، جان خود را نیز بدهد و ایثارگری تمام عیار داشته باشد.

مختاری‌فر یکی از این دو افتخارات را افتخار فرماندهی کل قوا در جایگاه یک مجتهد جامع‌الشرایط و نائب بر حق امام عصر (عج) دانست و ادامه داد: ما از اینکه سرباز امام زمان (عج) هستیم و در دوران حاکمیت ولایت مطلقه فقیه نقش سربازی را ایفا می‌کنیم به خود می‌بالیم و این افتخار را ماندگار‌ترین حرکت و زیبنده‌ترین سرود عاشقانه برای خود محسوب می‌کنیم.

این مسئول تصریح کرد: اگر امروز ارتش‌های جهان به دست ژنرال‌های فاسد و حاکم و رهبران بی‌لیاقت اداره می‌شود ارتش ایران فرمانبردار رهبری عادل، فرزانه و حکیم است که اطاعت از وی یک حکم شرعی و فرمان الهی است.

فرمانده تیپ 40 ارتش دومین افتخار نیروهای مسلح به ویژه ارتش را دفاع از اسلام و حق و حقوق مظلومان توصیف کرد و در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران به خود می‌بالد که در هر نقطه‌ای از عالم از مسلمانان و مظلومان جهان دفاع کرده و در این راه مصمم و معتقد است.

ارتش ایران، ارتش اشغالگر و متجاوز نیست

مختاری‌فر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ارتش ما ارتش اشغالگر و تجاوز‌کار نیست بلکه در دفاع از مظلومان همیشه پیشقدم بوده و اجازه نمی‌دهد عده‌ای زالو صفت حقوق مسلمانان و انسان‌های آزاده را پایمال کنند.

وی با پاسداشت یاد و نام شهدا به ویژه شهدای گمنام که این روزها در شهرهای مختلف اردبیل تشییع شده و حال و هوای خاصی به این مناطق می‌دهند، خاطرنشان کرد:‌ این شهدا که تمام هستی‌شان را در طبق اخلاص گذاشتند تا این ملت حر و آزاده زیست کند امروز غریبانه و مظلومانه به شهر و دیار ما آمدند و همچون مادرشان زهرا (س) که قبر و یادمانش گمنام است در نهایت گمنامی اما پر‌آوازگی به دست این امت وفادار تشییع شده و در اوج عزت و حرمت از آنها تجلیل می‌شود.

این فرمانده ارتش در پایان سخنان خود به گرامیداشت 29 فروردین و برگزاری برنامه‌های متنوع در این روز اشاره کرد و به خبرنگار فارس در اردبیل ابراز داشت:‌ رژه نیروهای مسلح امسال نیز 29 فروردین در میدان ارتش برگزار خواهد شد و بار دیگر ارتشیان سعی خواهند کرد توان نظامی و اقتدار دفاع از این کشور را به رخ بکشند و با پیشرفته‌ترین تجهیزات و امکانات در میدان عمل خودنمایی کنند.

انتهای پیام/62001/خ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول