اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته ارتش

برگزاری مراسم صبحگاه تیپ 130 پیاده ارتش خراسان شمالی

مراسم صبحگاه تیپ 130 پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی به مناسبت فرا رسیدن هفته ارتش برگزار شد.

برگزاری مراسم صبحگاه تیپ 130 پیاده ارتش خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی تیپ 130 پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی، این مراسم با حضور سربازان، جانبازان دفاع مقدس برگزار شد.

فرمانده تیپ 130 پیاده شهید دلجویان ارتش خراسان شمالی در این مراسم گفت: حضرت امام خمینی (ره) پس از شعار انحلال ارتش از سوی ضد انقلاب با پیام تاریخی 28 فروردین 58 فرمودند: ارتش با ساز و برگ در شهرستان‌های بزرگ به رژه بپردازند و پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران و حضور خود را برای حفظ مرزهای کشور و استقلال اعلام کنند.

محمد صادقی‌اصل اظهار کرد: ملت شهیدپرور موظفند از ارتش جمهوری اسلامی استقبال کنند و احترام برادرانه به آن‌ها بگذارند، اکنون ارتش در خدمت اسلام و اسلامی است و ملت شریف لازم است پشتیبانی خود را از آنان اعلام کنند.

وی گفت: نیروی زمینی با تمام توان در مقابل تهاجم عراق ایستاد و بالاخره ارتش در کنار سپاه و بسیج نقش محوری را در هدایت جنگ ایفا کرد.

صادقی‌اصل افزود: دوران هشت سال دفاع مقدس هم آزمون بزرگ و عظیمی بود برای همه مدافعان انقلاب که در آن شرکت کردند و در پیشاپیش همه ارتش جمهوری اسلامی ایران با تقدیم 49 هزار و 850 شهید و 270 هزار جانباز و چندین هزار آزاده بزرگ‌ترین سهم را در این دفاع پر حماسه داشت و در این میان نیروی زمینی ارتش از جمله سرافرازان این آزمون تاریخی است.

وی خاطرنشان کرد: تیپ 130 مستقل قهرمان هم که از تیپ‌های افتخارآفرین نیروی زمینی است و با تقدیم 700 شهید و با شرکت در عملیات‌های آفندی و پدافندی نقش برجسته و شایان توجهی در دفاع مقدس داشته هم اکنون با انجام رزمایش‌های مختلف ارتقا سطح مبانی آموزشی کارکنان در جهت تقویت بنیه نظامی و دفاعی خود و نیز ارتقای آمادگی رزمی برای مقابله با هرگونه تهدید اقدامات اساسی انجام داده است.

انتهای پیام/63001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول