اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده آمادگاه ارتش اصفهان:

پیوند ارتش و مقام ولایت فقیه گسست ناپذیر است / ارتش ایران حقیقتا حزب اللهی است

فرمانده آمادگاه ارتش استان اصفهان گفت: ارتش ایران حقیقتاً یک ارتش حزب اللهی است و پیمان گسست ناپذیر بین ارتش و ولایت فقیه برای همیشه تاریخ ماندگار است.

پیوند ارتش و مقام ولایت فقیه گسست ناپذیر است / ارتش ایران حقیقتا حزب اللهی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هوشنگ بردبار در آستانه فرا رسیدن روز ارتش در جمع خبرنگاران با اشاره به توطئه‌های منافقین در واپسین سال‌های پیروزی انقلاب اسلامی برای انحلال ارتش که به دستور حضرت امام خمینی(ره) ناکام ماند اشاره و اظهار کرد: ارتشیان از همان 15 خرداد 42 که نطفه انقلاب بسته شد، همواره یار و یاور امام و در کنار ملت ایران بوده‌اند و از همان ابتدا به فرمان امام اسلحه‌ها را زمین گذاشته و به خیل مردم پیوستند.

وی با بیان اینکه حضرت امام(ره) با نامیدن 29 فروردین به عنوان روز ارتش، تمام این توطئه‌ها را خنثی کردند بر پیمان گسست ناپذیر ارتش و مقام ولایت تأکید کرد و گفت: خاطره رشادت ارتشیان در هشت سال دفاع مقدس یکی از نشانه‌های وفای به عهد ارتش است.

فرمانده آمادگاه ارتش استان اصفهان ولایت مداری را یکی از وجوه ممتاز ارتش ایران نامید و تصریح کرد: ارتش ایران بر خلاف ارتش‌های غربی که در خدمت منافع دولت‌ها و نه ملت‌هایشان هستند، در خدمت مردم و اسلام بوده و نظام سلسله مراتبی ارتش ایران هم‌اکنون نیز به ولایت فقیه و خداوند اتکا دارد و از این روی، ارتش ایران حقیقتاً یک ارتش حزب اللهی است.

وی در ادامه با بیان اینکه هویت ارتش در اسلام آن است، گفت: ما برای مقابله با توطئه‌های دشمنان و همچنین دفاع از کیان اسلام و تمامیت ارضی کشور آمادگی لازم را داریم.

بردبار تاکید کرد: یگان‌های خوداتکای ارتش در چارچوب دکترین استراتژی جنگ نامتقارن و به یاری ایمان، توکل به خدا و گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب، پاسخ پشیمان کننده‌ای به هرگونه تعدی احتمالی از جانب دشمنان می‌دهند.

انتهای پیام/63012/و30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول