اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش خبر داد

انتقال پارک بادی نیروی دریایی ارتش به مناطق زلزله‌زده

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش از انتقال پارک بادی نیروی دریایی ارتش به مناطق زلزله‌زده خبر داد.

انتقال پارک بادی نیروی دریایی ارتش به مناطق زلزله‌زده

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، محمدرضا عباسیان شامگاه جمعه در جمع مردم زلزله‌زده شهرستان دشتی اظهار داشت: مردم و مسئولان استان بوشهر تا زمان بازسازی کامل این منطقه در کنار این عزیزان هستند و لحظه‌ای آنها را تنها نمی‌گذاریم.

وی افزود: منطقه دوم دریایی ارتش در راستای خدمات‌رسانی به مردم مناطق زلزله‌زده تلاش فوق‌العاده‌ای داشته و طی چند روز اخیر برنامه‌های متنوعی در راستای جلب رضایت مردم آسیب‌دیده انجام داده است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش خاطرنشان کرد: از مهم‌ترین اقدامات ارتش در منطقه زلزله‌زده، احداث بیمارستان مجهز و پیشرفته صحرایی بوده که خدمات قابل توجهی در این منطقه ارائه داده است.

عباسیان ابراز داشت: بر نحوه خدمات‌رسانی پرسنل نیروی دریایی ارتش در این منطقه نظارت کاملی داریم و از همه امکانات و ظرفیت موجود برای بهبود کیفیت خدمات‌رسانی بهره می‌بریم.

وی تصریح کرد: در شرایط کنونی باید از نظر روحی و روانی به یاری زلزله‌زدگان بیاییم و به ویژه کودکان و نوجوانان این منطقه نیازمند مراقبت بیشتری هستند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی ارتش از انتقال پارک بادی نیروی دریایی ارتش به مناطق زلزله‌زده خبر داد و اذعان داشت: برای رفاه و آسایش کودکان زلزله‌زده، پارک بادی پیشرفته و مجهز منطقه دوم نیروی دریایی ارتش با تمام امکانات به منطقه زلزله‌زده انتقال می‌یابد.

انتهای پیام/66006/ن20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول