اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

ارتش، سپاه و بسیج نماد قدرت فولادین ولایی در ایران است

استاندار گلستان گفت: ارتش، سپاه و بسیج نماد قدرت فولادین، فدایی و ولایی در ایران است که قابل مقایسه با هیچ یک از نیروهای مسلح دنیا نیست.

ارتش، سپاه و بسیج نماد قدرت فولادین ولایی در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان گلستان اظهار داشت: نیروهای مسلح کشورمان مجهز به مدرن‎ترین تجهیزات دفاعی و نظامی هستند که هیچ کشوری توان مقابله نظامی با ایران را ندارد.

وی با بیان اینکه آرامش و امنیت پایدار در کشور مرهون خون شهدا و ایثارگران است، تصریح کرد: امنیت و آرامشی که با تمام فشارها و هجمه‎های دشمن، اکنون در کشور حکمفرماست به خاطر دلاورمردی‎های شهدا، ایثارگران و جانبازان انقلاب اسلامی است.

دکترین ایران بر مبنای پشتوانه مردمی است

استاندار گلستان افزود: سال 1391 را با تمام سختی‎ها و فراز و نشیب‎هایش گذراندیم ، سالی که دشمن برای تمام ماه‎های آن برنامه‎ریزی کرده بود و در ادبیات دشمن و رسانه‎های غربی واژه تحریم فلج‎کننده و گزنده علیه ایران به وفور دیده ‎می‎شود.

قناعت با تاکید بر اینکه دکترین ایران بر مبنای پشتوانه مردمی است، خاطرنشان کرد: استراتژیست‎های غربی نیز معتقدند که هر موقع ایران نیاز داشته باشد مردم به کف خیابان‎ها می‌آیند و از نظام و انقلاب خویش همواره دفاع خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تحریم‎های فلج‎کننده در دو سطح تشدیدی و افزایشی در دستور کار دشمن در سال گذشته قرار داشت، عنوان کرد: گرانی، تحریم و جنگ تمام عیار اقتصادی در برنامه‎ریزی دشمن علیه ایران وجود داشت.

هیچ کشوری توان مقابله نظامی با ایران را نمی‎بیند

استاندار گلستان با بیان اینکه تاکید دشمن بر جنگ اقتصادی و نه جنگ نظامی گذاشته است، یادآور شد: دشمنان در هشت سال دفاع مقدس دیدند کشور ایران که در آن زمان هنوز به ثبات نرسیده و در داخل نیز با برخی مشکلات مواجه بود و حتی نهادهای انقلابی در کشور نداشتیم؛ یک جنگ بزرگ کلاسیک علیه کشورمان به راه انداختند که ملت ایران به ویژه نیروهای مسلح جانانه جنگیدند.

قناعت ادامه داد: ایران در هشت سال دفاع مقدس با دست خالی و ساده‌ترین سلاح‎ها توانست جلوی ارتش تا دندان مسلح دشمن را بگیرد و امروز که نیروهای مسلح مجهز به پیشرفته‎ترین سلاح‎ها شده‎اند هیچ کشوری توان مقابله نظامی با ایران را نمی‎بیند.

انتهای پیام/83001/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول