اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده لشگر77 خراسان‌رضوی:

ارتش نماد تجلی مردم‌سالاری در نیروهای مسلح است

فرمانده لشگر 77 ثامن الائمه خراسان‌رضوی گفت: ارتش نماد تجلی مردم‌سالاری در نیروهای مسلح است و ما افتخار داریم که ارتش مردمی هستیم.

ارتش نماد تجلی مردم‌سالاری در نیروهای مسلح است

امیر سرتیپ دوم ستاد علی جهانشاهی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سبزوار با اشاره به حضور ارتش در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی اظهار داشت: از قبل از پیروزی انقلاب ارتشیان مانند دیگر اقشار جامعه در پیشبرد حرکت انقلاب اسلامی حضور داشتند و در بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف برخورد با منافقین، توطئه‌گران و دشمن متجاوز بعثی در خط مقدم حضور داشتند.

وی با اشاره به احادیثی از امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله) خاطرنشان کرد: ارتش در دل انقلاب و مردم جای دارد و از کلام این بزرگواران می‌توان دریافت که ارتش امروز کاملا اسلامی و مدافع ولایت است.

وی به دستاورد های ارتش پس از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی تصریح کرد: با توجه به تحریم‌های تحمیلی از سوی استکبار جهانی و نیاز ارتش به بروزرسانی تجهیزات، جهاد خودکفایی با شدت هرچه تمام تر در ارتش صورت گرفت و ما امروز شاهد ساخت انواع زیردریایی، هواپیما، ناوشکن، توپ، تانک و مهمات مختلف هستیم.

امیر جهانشاهی با اشاره به حضور نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد یادآور شد: امروز توان بالای ارتش خواب را از چشمان دشمنان اسلام ربوده است.

وی افزود: پیام ارتش جمهوری اسلامی ایران به تمام دنیا برمبنای آموزه‌های اسلام ناب محمدی (ص) صلح، دوستی، امنیت و آرامش است.

فرمانده لشگر77 خراسان‌رضوی با اشاره به شخصیت شهید امیر سپهبد علی صیاد شیرازی گفت: این شهید بزرگوار الگوی تمامی فرماندهان نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: این شهید بزرگوار در ولایت مداری، نظامی گری، اخلاص، تبعیت از رهنمودهای فرماندهی کل قوا اسوه و الگو بودند.

وی افزود: ارتش آماده است که در چهار گوشه مرزهای کشور اسلامیان با حضور به موقع خود فداکارانه در راه  ولایت، کشور و اسلام جانبازی کند.

انتهای پیام/70027/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول