اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان:

ارتش ایران بازوی مقتدر نظام است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی زنجان گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران بازوی مقتدر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

ارتش ایران بازوی مقتدر نظام است

سعید حسینی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دو بازوی مقتدر نظامی با عنوان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ارتش جمهوری اسلامی دارد.

وی با اشاره به اینکه دو بازوی نظامی جمهوری اسلامی ایران در کنار هم اقتدار نظام را نشان می‏دهند، خاطر‌نشان کرد: این دو بال نظامی تاکنون نشان داده‏اند که چه توانمندی‏هایی در سطح جهان ارائه می‏دهند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه اقدامات خوبی در زمینه علوم نظامی و هوایی در کشور انجام شده است، تصریح کرد: بال نظامی ارتش در کنار بال نظامی و سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‏تواند یکی از قدرتمندترین ارتش‌ها را در جهان به نمایش بگذارد.

وی با اشاره به اینکه امروز اگر استکبار جهانی جرأت نگاه بد به کشور را ندارد به دلیل وجود ارتش مقتدر و نیروهای متعهد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران است، اضافه کرد: اقتدار خانواده شهدا نیز از دلایل دیگر عدم هجمه دشمن به کشور است.

حسینی با بیان اینکه نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس درخشش بسیار خوبی داشته‎اند، ادامه داد: امروز نیز این نیروهای متعهد موفق به کسب پیشرفت‏های زیادی در حوزه نظامی شده‏اند.

وی یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز نقش مهمی در حفظ امنیت و اقتدار ملی دارد.

انتهای پیام/73006/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول