اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده تیپ 40 ارتش:

صلابت ارتش دشمنان را کلافه کرده است

فرمانده تیپ 40 ارتش گفت: اقتدار نظامی ارتش جمهوری اسلامی ایران دشمنان و قسم خوردگان کوردل انقلاب اسلامی را کلافه کرده و آنها را به سردرگمی انداخته است.

صلابت ارتش دشمنان را کلافه کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امیراحمد مختاری‌فر در مراسم گرامیداشت سالروز شهادت علی صیاد شیرازی در مسجد قدس اردبیل اظهار داشت: اگر امروز ارتش ما در اوج صلابت دشمن را در اهدافش ناامید کرده و در منطقه توانسته است به قدرت برتر تبدیل شود همه در سایه مجاهدت و فرزانگی شهدای والامقامی است که به مانند شهید والامقام امیر صیاد شیرازی توانستند از وجودشان، سرمایه‌ها و داشته‌ها بگذرند اما اجازه ندهند این نظام و انقلاب در مسیر انحراف قرار گیرد.

وی از شهید صیاد شیرازی به عنوان فرمانده شجاع،‌ با بصیرت و تابع ولایت فقیه یاد کرد و افزود: این شهید والامقام هرگز در برابر فرمان ولایت زاویه و حرکتی خلاف خواسته ولایت و رهبری انجام نداد بلکه با تمام وجود در سنگر اطاعت حاضر بود و سعی کرد بهترین سرباز برای ولی امر باشد.

مختاری‌فر تصریح کرد: ‌امروز همه ارتشیان از چنین سیره پاک و مقدس الگو و الهام گرفته و در سنگر مبارزه با بدخواهان و بد اندیشان ایستاده‌اند و اجازه نمی‌دهند این انقلاب و ارزش‌های آن راه به خطا ببرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرمانده تیپ 40 ارتش از شهید صیاد شیرازی به عنوان پرچمدار عشق و حقیقت و دوری از هرگونه خودباختگی ارزشی و فرهنگی یاد کرد و ادامه داد: امروز با تبعیت از الگوی شهدا می‌توانیم همچنان به مانند هشت سال جنگ تحمیلی حماسه بیافرینیم اما این بار حماسه‌آفرینی ما در سنگر سیاسی و اقتصادی نمود و جلوه پیدا می‌کند.

وی به آمادگی ارتش در مقابله با هرگونه هجمه و تهدید دشمنان اشاره کرد و یادآور شد: ارتش با صلابت ما امروز در کنار نیروهای مسلح با قدرتی خستگی‌ناپذیر و توانی مضاعف حضور پیدا کرده و اجازه نمی‌دهد دشمن با یاوه‌گویی بتواند برای جمهوری اسلامی ایران خط و نشان کشیده و یا خواسته خود را محقق کند.

در ادامه این مراسم امیرعلی آذرفر همرزم شهید صیاد شیرازی در سخنانی گفت: این شهید والامقام هیچ وقت نخواست که برای خود ژست فرمانده ارشد و یا مقامی بالاتر بگیرد بلکه سعی کرد در نهایت خضوع، خشوع و ساده‌زیستی برجستگی‌های اخلاقی،‌ معنوی، شجاعت و ولایتمداری را از خود بروز و ظهور دهد.

وی از شهید صیاد شیرازی به عنوان الگوی ارتشیان در پاکی و صداقت و داشتن عنصر بصیرت و آگاهی یاد کرد و افزود: همه نیروهای مسلح امروز باید در آمادگی کامل باشند چرا که دشمن از کوچک‌ترین غفلت ما می‌تواند بزرگ‌ترین فرصت‌سازی را برای خود انجام دهد.

این همرزم شهید صیاد شیرازی تصریح کرد: آرزوی شهید صیاد شیرازی همیشه و در همه حال شهادت و پیوستن به خیل رزمندگان صدیق و جهادگر بود که بالاخره خداوند متعال این خواسته او را اجابت کرد.

انتهای پیام/62006/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول