اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده آمادگاه منظریه استان قم خبر داد

اجرای برنامه‌های ویژه روز ارتش در قم

فرمانده آمادگاه منظریه استان قم از اجرای ویژه برنامه‌های روز ارتش در استان قم خبر داد و گفت:‌ در طول هفته اخیر برنامه‌های مختلفی برگزار می‌شود.

اجرای برنامه‌های ویژه روز ارتش در قم

حمید امیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با گرامیداشت روز ارتش به تبیین برخی از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این روز و هفته منتهی به آن پرداخت و عنوان کرد: برنامه‌های روز ملی ارتش از 24 فروردین شروع شده و تا 29 فروردین ماه ادامه دارد.

وی از تجلیل کارکنان نمونه ارتش خبر داد و گفت: اعزام سخنران به مدارس پسرانه برای علاقه‌مندان به حضور در فعالیت‌های نظام و تجلیل از خانواده‌‌ معظم شهدا از برنامه‌هایی است که در این ایام پیش‌بینی شده است.

فرمانده آمادگاه منظریه استان قم از اعطای دو نشان افتخار به دو تن از ایثارگران ارتش در دوران دفاع مقدس خبر داد و افزود: این برنامه روز چهارشنبه این هفته در آمادگاه منظریه قم برگزار می‌شود.

امیری با اشاره به تقدیم 600 شهید ارتش در استان قم، شرکت در مراسم غبارروبی مزار شهیدان هشت سال جنگ تحمیلی را از برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام برشمرد و افزود: در طی این هفته برنامه‌های گوناگون فرهنگی و ورزشی برای کارکنان آمادگاه منظریه تدارک دیده شده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش ارتش در قبل و بعد از پیروزی انقلاب به خصوص دوران دفاع مقدس اظهار داشت: ارتش از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها دوشادوش سپاه و بسیج در حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و تمامیت ارضی کشور حضوری فعال داشته است.

فرمانده آمادگاه منظریه استان قم گفت: ارتش در جریان انقلاب اسلامی نقش مهمی در پیروزی این نهضت بزرگ داشت به گونه‌ای که با پیوستن به مردم، بسترهای به ثمر نشستن انقلاب را رقم زد.

امیری با اشاره به دستاوردهای ارتش ادامه داد: اجرای ده‌ها رزمایش در کشور برگرفته از تکنولوژی روز دنیا با عنوان پیروان ولایت، ذوالفقار و تندر، شیوه‌های آموزشی ارتش منطبق به تجربیات هشت سال دفاع مقدس، ساخت شبیه‌سازی‌های بی‌نظیر در سطح خاورمیانه همچون سلاح‌های هوایی و پدافند از جمله این دستاوردها است.

وی با بیان اینکه یکی از افتخارات مهم ارتش تقدیم شهدا به انقلاب است اظهار کرد: ارتش در طول هشت سال دفاع مقدس 48 هزار شهید والامقام به انقلاب تقدیم کرده که 600 شهید متعلق به قم است.

فرمانده ارشد نظامی آجا در استان قم خاطرنشان کرد: ارتش در همه عرصه‌ها ثابت کرده است که در حفظ تمامیت ارضی و دفاع از نظام در هر جا و در هر زمان که لازم باشد حضور داشته و برای جانفشانی در راه ارزش‌های انقلابی و اسلامی همواره در صحنه حاضر است.

انتهای پیام/2258/و30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول