اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مجمع امور صنفی استان زنجان خبر داد

دریافت 500 گزارش مردمی توسط مجمع امور صنفی زنجان

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی زنجان گفت: اسفند‌ماه سال گذشته بیش از 500 گزارش و شکایت مردمی توسط مجمع امور صنفی استان دریافت شده است.

دریافت 500 گزارش مردمی توسط مجمع امور صنفی زنجان

مشهود شریفی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در مجموع طی اسفند‌ماه سال گذشته، 222 گزارش مردمی از شهرستان زنجان دریافت شده که در این زمینه 47 گزارش مورد رسیدگی قرار گرفته است.

*دریافت 200 گزارش مردمی از شهرستان ابهر

وی با اشاره به اینکه 226 فقره گزارش مردمی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان از شهرستان ابهر دریافت شده است، خاطر‌نشان کرد: در مجموع 74 فقره از این گزارشات و شکایات دریافتی از این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان زنجان با بیان اینکه 40 گزارش مردمی طی اسفند‌ماه سال گذشته از شهرستان خدابنده دریافت شده است، اضافه کرد: 38 فقره شکایت در این شهرستان مورد رسیدگی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه در این مدت 45 فقره گزارش مردمی توسط مجمع امور صنفی استان زنجان از شهرستان خرم‌دره دریافت شده است، تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته 33 شکایت مردمی در این شهرستان رسیدگی و یا با جلب رضایت شاکی برطرف شده است.

معاون نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی زنجان با بیان اینکه از شهرستان ماهنشان 10 گزارش مردمی توسط واحد نظارت و بازرسی مجمع امور صنفی استان ثبت شده است، ادامه داد: در این زمینه پنج مورد شکایت نیز در این شهرستان رسیدگی شده است.

*تشکیل 1400 فقره پرونده تخلف در استان زنجان

وی با اشاره به اینکه در مجموع طی اسفند‌ماه سال گذشته 197 مورد از گزارشات و شکایات مردمی استان منجر به عدم تشکیل پرونده و یا جلب رضایت شاکی شده است، گفت: بیش از هزار و 400 فقره پرونده تخلف نیز طی این مدت در استان تشکیل شده است.

انتهای پیام/73006/ز30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول