اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد تسهیلات سفر استان مرکزی خبر داد

نظارت بر تاسیسات گردشگری استان مرکزی توسط بازرسان محسوس و نامحسوس

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد تسهیلات سفر استان مرکزی گفت: بازرسان محسوس و نامحسوس تاسیسات گردشگری استان مرکزی را مورد نظارت قرار می‌دهند.

نظارت بر تاسیسات گردشگری استان مرکزی توسط بازرسان محسوس و نامحسوس

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان مرکزی، مجتبی رضوانی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی که از قبل صورت گرفته بود از سوی ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان مرکزی، به منظور رسیدگی به شکایات و کنترل خدمات تاسیسات گردشگری استان مانند هتل‌ها، مسافرخانه‌ها، دفاتر خدمات مسافرتی، رستوران‌های سنتی و سایر مراکز پذیرایی، هیئت نظارتی ویژه تشکیل شده است.

وی تصریح کرد: این هیئت متشکل از کارشناسان خبره حقوقی، نمایندگان بخش خصوصی انجمن‌های صنفی و کارشناسان گردشگری هستند که در ایام نوروز به صورت شبانه روزی فعالیت می‌کنند که از 25 اسفند بیش از 500 بازدید در قالب محسوس و نامحسوس صورت گرفته و در مجموع 27 تذکر و 9 اخطار و 3 مورد تشویق به تاسیسات گردشگری داده شده است.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خاطرنشان کرد: مسافران نوروزی استان مرکزی می‌توانند در صورت بروز هر گونه تخلف با شماره 08613121906 و 02166582168 و یا با تلفن گویای 09669 تماس حاصل کنند و یا از طریق سامانه پیام کوتاه (استان مرکزی 30005932002222) و (کشوری 2000440) با کارشناسان هیئت نظارتی مذکور ارتباط برقرار کنند.

رضوانی ادامه داد: شمار‌ه‌های ذکر شده در تمامی راه‌های مواصلاتی و محل تردد مسافران نصب شده‌اند تا گردشگران بتوانند از خدمات اطلاع رسانی و رفع مشکلات موجود برخوردار شوند.

دبیر ستاد تسهیلات سفر استان مرکزی افزود: طی ده روز گذشته چند تماس مبنی بر تخلف مراکز یاد شده با ستاد تسهیلات سفر استان مرکزی گرفته که پس از بررسی فوری، به شکایات مذکور رسیدگی شد.

وی گفت: هیئت رسیدگی به شکایات گردشگران در ایام نوروز به صورت دائمی فعال هستند و در صورت تعدد شکایات جلسات قضایی آنان در محل بروز مشکل تشکیل و رسیدگی می‌شود.

انتهای پیام/87003/ن/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول