اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی:

ضعف نظارتی دلیل طولانی‌شدن ساخت بزرگراه سنندج - همدان است

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی کم‌کاری پیمانکار و عدم نظارت راه و شهرسازی را دلیل طولانی شدن احداث بزرگراه سنندج ـ همدان عنوان کرد.

ضعف نظارتی دلیل طولانی‌شدن ساخت بزرگراه سنندج - همدان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، حامد قادرمرزی در جریان بازدید مسئولان استانی از بزرگراه سنندج ـ همدان با انتقاد از روند کند اجرای این طرح اظهار کرد: بنا بر اعلام وزیر راه و شهرسازی این طرح قرار بود پاییز سال گذشته به بهره‌برداری برسد که به دلیل کم‌کاری پیمانکار و عدم نظارت راه و شهرسازی استان تا کنون محقق نشده است.

وی با بیان اینکه این مسیر یک راه بین‌المللی و مهم‌ترین مسیر جمع کننده و پخش‌کننده بار ترافیکی در کردستان به شمار می‌رود گفت: طرح احداث این بزرگراه در سال 1382 به تصویب رسیده است که به طول انجامیدن 10 ساله آن اصلا مطلوب نیست.

عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه به توقف عملیات اجرایی راه آهن سنندج - همدان هم اشاره کرد و خواستار فعالیت مجدد این طرح شد.

امیر قادری سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری کردستان نیز در این بازدید بر لزوم تسریع در اجرای طرح از سوی پیمانکار این طرح تاکید کرد و افزود: به منظور نظارت مطلوب بر روند اجرای طرح بازدیدهای مستمر محسوس و نامحسوس از این طرح انجام خواهد شد.

در ادامه بازدید از طرح‌های عمرانی قروه مسئولان از روند اجرای طرح مسکن مهر در قروه بازدید کردند.

محمدرسول شیخی‌زاده فرماندار قروه در این بازدید با اشاره به اجرای 4 هزار واحد مسکن مهر و مسکن خود مالک در این شهرستان گفت: بیش از 50 درصد از این واحدها آماده بهره‌برداری است.

صادق وجدی مدیرکل راه و شهرسازی استان در این بازدید از بهره‌برداری از 10هزار و 500 واحد مسکن مهر در استان تا یک ماه آینده خبر داد و گفت: از این تعداد هزار و 563 واحد در قروه بهره‌برداری می‌شود.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی هم با مطلوب خواندن پیشرفت طرح مسکن مهر در این شهرستان گفت: این طرح‌ها هزینه‌هایی فراتر از هزینه‌های پیش‌بینی شده برای متقاضیان در بر دارد که با تسهیل گری دولت به جای تصدی‌گری می‌توان هزینه‌های آن را به نحو چشمگیری کاهش داد.

مسئولان در ادامه از احداث ساختمان کتابخانه عمومی شماره 2 قروه، طرح تعریض پل‌های غدیرخم و شریعتی، بزرگراه قروه به سریش آباد و کنارگذر حادثه‌خیز این شهر در مجموع به طول 9.4 کیلومتر و راه دسترسی به معادن دیرکلو هم بازدید کردند.

انتهای پیام/79009/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول