اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلستان ایران کوچک، بهشت مسافران نوروزی – 175

نوروزی: استاندارد گلستان بر شهربازی‌ها در نوروز نظارت دارد

مدیرکل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان گفت: نظارت استاندارد گلستان بر تجهیزات شهربازی‌ها در ایام نوروز نیز ادامه داشت.

نوروزی: استاندارد گلستان بر شهربازی‌ها در نوروز نظارت دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی اداره کل استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان، رضا نوروزی اظهار داشت: در آستانه سال جدید و پیش از شروع تعطیلات نوروزی تیم بازرسی استاندارد به سرپرستی کارشناس برق و مکانیک این اداره کل از شهربازی‌های گرگان و بندرترکمن بازدید کرد که طی این بازرسی‌ها از فعالیت 10 وسیله بازرسی شده به دلیل نداشتن گواهینامه ایمنی از شرکت‌های بازرسی، جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: طی بازرسی‌های کارشناس استاندارد گلستان در ایام نوروز، دو شهربازی جدیدالاحداث در شهرستان‌های قرق و آزادشهر مورد بازدید قرار گرفت که 9 وسیله بازی شامل کشتی، قصر بادی، قطار برقی، هواپیما، تاب و استخر توپ در این شهربازی‌ها مغایر با استاندارد شناسایی شد.

دبیر شورای استاندارد و تحقیقات صنعتی گلستان اذعان داشت: مالکان این وسایل و شهربازی‌ها پس از ارائه درخواست رفع نقص متعهد شدند ضمن عدم استفاده از این تجهیزات نسبت به درخواست بازرسی و رفع نقص اقدام کنند.

نوروزی خاطرنشان کرد: با توجه به اجباری بودن استاندارد تجهیزات شهربازی و زمین‌های بازی، تمام دارندگان این وسایل باید قبل از بهره‌برداری از تجهیزات فوق و پس از انجام بازرسی توسط شرکت‌های بازرسی فنی تایید صلاحیت شده توسط سازمان ملی استاندارد ایران و رفع نواقص احتمالی، مجوز بهره‌برداری را از اداره کل استاندارد دریافت کنند.

وی تصریح کرد: با مالکان متخلف مطابق مقررات سازمان ملی استاندارد برخورد قانونی صورت خواهد گرفت و در این رابطه هماهنگی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی متولی امر و شهرداری‌ها صورت پذیرفته است.

انتهای پیام/2307/ر/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول