اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه خراسان شمالی مطرح کرد

نظارت و کنترل 946 اکیپ گشت در محورهای خراسان شمالی

رئیس پلیس راه خراسان شمالی گفت: تعداد 946 اکیپ گشت خودرویی و موتوری بر محورهای مواصلاتی استان نظارت و کنترل دارند.

نظارت و کنترل 946 اکیپ گشت در محورهای خراسان شمالی

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد و به نقل از پایگاه خبری پلیس خراسان شمالی، غلامحسین علی‌حسین‌زاده اظهار کرد: پلیس راه خراسان شمالی با بهره‌گیری از تمام امکانات، تلاش خود را برای تأمین امنیت نوروزی مسافران آغاز کرده است.

وی افزود: در طرح نوروزی سال 92، 946 اکیپ گشت خودرویی و موتوری در سطح استان خراسان شمالی آماده تأمین امنیت نوروزی مسافران و همشهریان شده‌اند و همه تلاش‌ها برای رضایت و اعتماد مردمی است.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی تصریح کرد: به منظور برقراری نظم و امنیت در زمینه ترافیکی از روز 24 اسفندماه 91 طرح ویژه ترافیکی تعطیلات نوروزی به مدت 22 روز تا 17 فروردین‌ماه سال 92 به اجرا گذاشته شد.

علی‌حسین‌زاده با اشاره به اینکه بیش از 4 هزار نفر نیرو در این ایام به ‌کارگیری شده‌اند، گفت: به منظور کنترل محورهای روستایی، تعداد 29 اکیپ گشتی پلیس راه روستایی در محورهای فرعی سطح استان خراسان شمالی انجام وظیفه می‌کنند.

وی همچنین به کاهش 8 درصدی تخلفات رانندگی در خراسان شمالی اشاره کرد و افزود: در سال 91 تعداد 335 هزار و 271 مورد تخلف رانندگی به ثبت رسیده است که نسبت به سال گذشته در این زمینه کاهش داشته‌ایم.

رئیس پلیس راه خراسان شمالی، اصلاح نقاط حادثه‌خیز و ایمن‌سازی این نقاط و نصب چراغ‌های پلیس مجازی در 40 نقطه از راه‌های مواصلاتی استان را از اقدامات پلیس راه در زمینه انضباط ترافیکی و کاهش تصادفات عنوان کرد.

انتهای پیام/63002/ذ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول