اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه خبر داد

نظارت 3 اکیپ نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های دامی در بشرویه

رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه گفت: در ایام نوروز دو اکیپ سیار در سطح شهرستان و یک اکیپ ثابت مستقر در شبکه دامپزشکی بشرویه بر توزیع فرآورده‌‌های خام دامی نظارت داشتند.

نظارت 3 اکیپ نظارت بهداشتی بر فرآورده‌های دامی در بشرویه

علی گوهری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بشرویه اظهار کرد: از اهداف مهم شبکه دامپزشکی نظارت بر همه مراحل تولید، فرآوری و عرضه فرآورده‌های خام دامی برای تأمین بهداشت و سلامت غذایی جامعه انسانی است.

وی ادامه داد: به منظور رعایت اصول بهداشتی و حفظ سلامت فرآورده‌های خام دامی و تأمین بهداشت جامعه، فرآیند کنترل و نظارت بهداشتی فرآورده‌های خام دامی انجام می‌شود.

رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه خاطر نشان کرد: در راستای طرح کنترل و نظارت بهداشتی دامپزشکی ویژه نوروز، دو اکیپ سیار در سطح شهرستان و یک اکیپ مستقر در شبکه دامپزشکی نظارت بر توزیع فرآورده‌‌های خام دامی را بر عهده داشتند. 

بازرسی 57 واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی در بشرویه

گوهری تصریح کرد: در این طرح تمام اماکن تولید، عرضه و نگهداری فرآورده‌های خام دامی و همچنین مراکز بسته‌بندی، رستوران‌ها و آشپزخانه‌ها، 147 نوبت مورد بازرسی بهداشتی قرار گرفتند.

وی عنوان کرد: در ایام نوروز، 57 واحد عرضه فرآورده‌های خام دامی مورد بازرسی قرار گرفت که مقدار 75 کیلوگرم انواع محصولات پروتئینی با منشأ دامی پس از سیر مراحل قانونی ضبط شد.

ضبط 1073 کیلوگرم فرآورده خام دامی در سال 91 در بشرویه

رئیس شبکه دامپزشکی بشرویه با اشاره به ضبط بیش از یک هزار و 73 کیلوگرم فرآورده خام دامی غیربهداشتی در سال 91 اذعان داشت: با مراکز عرضه‌کننده متخلف این فرآورده‌ها که مسائل بهداشتی را رعایت نکنند، برخورد قانونی می‌شود.

گوهری در پایان از شهروندان خواست در خرید فرآورده‌های خام دامی دقت لازم را کرده و تاریخ تولید و انقضاء را بررسی کنند.

انتهای پیام/69006/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول