اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بازرس ویژه استاندار هرمزگان خبر داد

تشدید نظارت بر بازار و برخورد با عوامل گرانفروشی/ آغاز بازرسی از بیمارستان‌های هرمزگان

بازرس ویژه استاندار هرمزگان گفت: نظارت و بازرسی بر بازار و برخورد با عوامل گرانفروشی همچنان با جدیت ادامه دارد.

تشدید نظارت بر بازار و برخورد با عوامل گرانفروشی/ آغاز بازرسی از بیمارستان‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی اسدی امروز در حاشیه بازدید هفتگی از بازار و واحدهای صنفی بندرعباس اظهار داشت: در آستانه سال نو و به منظور پذیرایی شایسته از مسافران و شهروندان تمامی ادارات و سازمان‌های شهرستان به صورت منسجم همکاری لازم را با ستاد تسهیلات سفر نوروزی شهرستان داشتند و با بازرسی‌های مستمر شاهد رضایتمندی شهروندان و میهمانان نوروزی بودیم.

بازرس ویژه استاندار هرمزگان با بیان اینکه بازرسی‌ها فقط مختص ایام نوروز نیست و در سال جاری نیز با جدیت ادامه دارد، ابراز داشت: بعد از پایان تعطیلات نیز بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت، بهداشت، اماکن نیروی انتظامی و ... با بازدید مستمر از سطح شهر اجازه تخلف یا گرانفروشی را به کسی نمی‌دهند.

وی بیان کرد: بازرسی‌ها با هدف حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان در راستای اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار و به منظور حفظ و صیانت از حقوق شهروندان در کنترل بازار و قیمت‌ها صورت می‌گیرد.

وی همچنین به فعالیت برخی فروشندگان بدون اخذ مجوز کسب اشاره و بیان داشت: فروشندگان باید حتما با مجوز فعالیت کنند و در این راستا با فروشندگان متخلف برخورد جدی می‌شود.

اسدی با اشاره به سد معبر برخی فروشنده‌ها نیز خاطر نشان کرد: متاسفانه برخی مغازه‌داران مواد غذایی را در بیرون از مغازه می‌گذارند که باید با این افراد برخورد شود.

بازرس ویژه استاندار هرمزگان ارائه فاکتور به مشتری، نصب اتیکت، چاپ نشانی و تلفن واحد صنفی در فاکتور از سوی فروشندگان را ضروری دانست و گفت: عدم درج قیمت، عدم صدور فاکتور برای مشتری، عدم نصب پروانه کسب و گرانفروشی از جمله تخلفاتی هستند که در بازدید از واحدهای صنفی مشاهده شد.

وی در ادامه از مردم خواست با برقراری ارتباط با ستاد خبری 124 مسائل و مشکلات خود را با این سامانه برای پیگیری در اسرع وقت در میان بگذارند.

اسدی در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به ضرورت بازرسی از بیمارستان ها و مراکز درمانی عنوان کرد: به زودی در دور جدید بازرسی‌ها، بازرسی از بیمارستان‌های بندرعباس نیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/88001/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول