اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول سال گذشته محقق شد

انجام 7 هزار نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی مددجویی در ابهر

مدیرکمیته امداد شهرستان ابهر از انجام 7 هزار نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی مددجویی در سال گذشته خبر داد.

انجام 7 هزار نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی مددجویی در ابهر

محسن داودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد ایجاد اشتغال مولد و پایدار برای مددجویان است.

وی با اشاره به اینکه بازدید از طرح‌های اشتغالزایی از جمله اقدامات کمیته امداد در اجرای پایدار طرح‌ها است، اضافه کرد: این اقدام به بهره‌گیری از توان تخصصی ناظران فنی همکار با این نهاد صورت می‌گیرد.

مدیر کمیته امداد شهرستان ابهر با اشاره به اینکه ناظران فنی در رشته‌های تخصصی از قبیل کشاورزی، دام، طیور و همچنین طرح‌های تولیدی با کمیته امداد شهرستان ابهر همکاری دارند، تصریح کرد: ناظران همکار با این نهاد بر همه مراحل اجرای فرآیندهای اشتغالزایی از قبیل کسب و کار خرد، مشاغل خانگی اجرایی در سطح شهرستان نظارت می‌کنند.

وی در ادامه با مثبت ارزیابی کردن نظارت بر طرح‌های اشتغالزایی خاطرنشان کرد: نظارت‌های به موقع و مستمر ناظران طرح‌های اشتغالزایی موجب پایداری طرح‌های اجرایی شده و همچنین از هدر رفتن سرمایه طرح‌ها جلوگیری می‌کند.

داودی در بخش دیگری از سخنان خود اجرای مفید و موثر طرح‌های اشتغالزایی را نیز از دیگر اهداف نظارت بر این طرح‌ها عنوان کرد و افزود: پشتیبانی و جلوگیری از وارد آمدن آسیب به طرح‌های اشتغالزایی نیز از دیگر اهدافی است که در نظارت بر این طرح‌ها دنبال می‌شود.

وی همچنین به ارائه آموزش‌های چهره به چهره و انجام مشاوره‌های شغلی نقش تاثیرگذاری در تامین اهداف طرح‌های کوچک و زود بازده اجرایی از سوی مشاوران شغلی این نهاد اشاره داشت و گفت: در حال حاضر چهار ناظر فنی با کمیته امداد شهرستان ابهر همکاری دارند.

مدیرکمیته امداد شهرستان ابهر ادامه داد: سال گذشته 7 هزار و 210 بازدید از طرح‌های اشتغالزایی مددجویی در ابهر به عمل آمد.

*کمک 50 میلیونی حامیان ابهری به مددجویان این نهاد

داودی در بخش دیگری از سخنان خود به طرح‌های اجرایی این نهاد اشاره داشت و گفت: همزمان با فرا رسیدن سال نو حامیان و خیرین ابهری بیش از 50 میلیون ریال به مددجویان ابهری کمک کردند.

وی تصریح کرد: این کمک‌ها در قالب سبدهای غذایی شامل پوشاک، کیف، کفش و ... به مددجویان اهدا شد.

مدیرکمیته امداد شهرستان ابهر در ادامه با اشاره به همکاری مطلوب مردم ابهر در طرح‌های مشارکتی این نهاد افزود: خوشبختانه مردم شهرستان ابهر همواره یار و یاور امداد بوده و امدادگران را در طرح‌های اجرایی این نهاد همراهی می‌کنند.

وی تصریح کرد: از جمله طرح‌های مشارکتی که توسط کمیته امداد ابهر اجرایی می‌شود، طرح‌های رضوان، محسنین، شفا، طرح احسان زائر، احسان حسینی، طرح احسان دانش‌آموزی است.

انتهای پیام/73005/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول