اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی سال‌جاری صورت می‌گیرد

نظارت جدی جهاد کشاورزی هرمزگان بر طرح‌های اجرایی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان نظارت بر فعالیت‌ها و طرح‌های اجرایی به شکل جدی و برطرف کردن موانع کار در اسرع وقت را از اولویت‌های نخست این سازمان در سال پیش روی عنوان کرد.

نظارت جدی جهاد کشاورزی هرمزگان بر طرح‌های اجرایی

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علینقی صالحی پیش از ظهر امروز در نخستین نشست شورای مدیران سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان در سال جدید با اشاره به اولویت‌ها، رسالت و وظایف سازمان در سال‌جاری اظهار داشت: نظارت بر فعالیت‌ها و طرح‌های اجرایی به شکل جدی دنبال و موانع کار در اسرع زمان پیگیری و برطرف می‌شود.

وی همچنین با تاکید بر اینکه تولید محصول سالم یکی از اولویت‌های مهم این سازمان است، اجرای طرح توسعه کشاورزی، ایجاد صنایع کشاورزی و تبدیلی و نقش مهم آن در زنجیره تولید و تغییر الگوی کشت را از مهم‌ترین اولویت‌ها و برنامه‌های دیگر این سازمان برشمرد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان همچنین از همه مدیران خواست در تحقق اهداف و نتایج موفق طرح‌های اجرایی تلاش نمایند.

صالحی ادامه داد: در سال جدید مهم‌ترین رویکرد و فعالیت‌ها همانند اهداف سال‌های گذشته باید در بهبود خدمات رسانی به جامعه بهره‌برداران و ارتقاء تولید و نیز رشد کیفی و کمی بخش کشاورزی استان تحقق یابد.

وی از همه مدیران خواست در سالی که از  سوی مقام معظم رهبری و به تدبیر ایشان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نامگذاری شده است هر یک از کارکنان متعهد، سهم و وظیفه خود را در تحقق این هدف به شکل خاص ادا نمایند.

انتهای پیام/2310/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول