اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فارسان:

اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات فارسان تعیین شدند

فرماندار شهرستان فارسان گفت: اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات این شهرستان معرفی و تعیین شدند.

اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات فارسان تعیین شدند

بهروز مردانی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری با عنوان سال حماسه اقتصادی، حماسه سیاسی نامگذاری شده تلاش ما بر این است تا زمینه و بستر لازم را برای تحقق این شعار فراهم کنیم.

وی افزود: تحقق شعار سال یکی از مهم‌ترین اهداف و برنامه‌های این شهرستان است و در این راستا هم مردم و هم مسئولان با همکاری و انسجام در کنار یکدیگر حماسه‌سازان سال جدید هستند.

مردانی‌نژاد در ادامه از معرفی اعضای هیئت اجرایی و نظارت بر انتخابات این شهرستان خبر داد و گفت: هشت نفر به عنوان اعضای اصلی و پنج نفر به عنوان اعضای علی‌البدل هیئت اجرایی شهرستان معرفی و تعیین شده‌اند.

فرماندار شهرستان فارسان تصریح کرد: همچنین پنج نفر به عنوان هیئت نظارت شهرستان و در سه بخش مرکزی، باباحیدر و جونقان نیز سه هیئت نظارت سه نفره تشکیل شده است.

مردانی‌نژاد با بیان اینکه حماسه سیاسی با حضور مردم شکل می‌گیرد، افزود: وقتی تعبیر از حماسه می‎شود منظور حضور بی‌نظیر یا کم‌سابقه نیست بلکه منظور حضوری حماسه‌ساز است و مردم کشور به این موضوع اشرافیت بالایی دارند.

وی ادامه داد: این انقلاب و نظام تعلق به مردم دارد و این مردم بودند که از همان ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی آن را از آسیب‌ها و تهدیدات دشمن مصون نگه داشتند و امسال هم این امر به خوبی محقق می‎شود.

مردانی‌نژاد در ادامه از استقرار 68 شعبه اخذ رأی در این شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد دو شعبه اخذ رای به صورت سیار است.

مردانی‌نژاد افزود: این تعداد شعبه در بخش‌های مرکزی، جونقان و باباحیدر مستقر می‎شود.

فرماندار شهرستان فارسان از آمادگی این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و سالم خبر داد و اظهار کرد: تلاش می‌کنیم تا یک انتخابات سالم و باشکوه و در شان مردم انقلابی و ولایی این شهرستان برگزار کنیم.

انتهای پیام/68004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول