اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار سعدآباد خبر داد

نظارت مستمر بر واحدهای تجاری و وضعیت بازار در سعدآباد

بخشدار سعدآباد از نظارت مستمر بر واحدهای تجاری و وضعیت بازار در سعدآباد خبر داد.

نظارت مستمر بر واحدهای تجاری و وضعیت بازار در سعدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد، عبدالرحیم افروغ در نشست بررسی عملکرد ستاد تسهیلات سفر شهرستان دشتستان اظهار داشت: آماده‌سازی فضای شهری و طبیعت منطقه سعدآباد برای ورود به سال نو از رویکردهای مهمی است که مسئولان این منطقه با برنامه‌ریزی دقیق برای تحقق آن تلاش داشته‌اند.

بخشدار سعدآباد خاطر نشان کرد: اجرای طرح بزرگ "روز پاک، زندگی پاک" در سعدآباد از مهم‌ترین طرح‌هایی است که در قالب برنامه‌های تدوینی ستاد تسهیلات سفر سعدآباد شاهد آن بوده‌ایم و پاکسازی مناطق هدف گردشگری از دستاوردهای این طرح بود.

افروغ بیان داشت: این طرح به‌ صورت همزمان در دو شهر و 9 روستای گردشگری منطقه سعدآباد با همکاری آموزش و پرورش، بسیج، مسئولان و کارمندان، بهداشت و اقشار مختلف با هدف پاکسازی معابر شهری و روستایی صورت گرفت.

وی به دستاوردهای جانبی این طرح اشاره کرد و افزود: ایجاد حس وحدت و تعامل و احساس همدلی بیشتری بین مسئولان و اقشار مختلف جامعه از دستاوردهای جانبی و ارزشمندی است که اجرای این طرح برای منطقه سعدآباد به ارمغان آورد.

این مسئول اذعان داشت: نظارت مستمر بر واحدهای تجاری و وضعیت بازار در سعدآباد از مسائل مهمی است که در این بخش به‌صورت ویژه به‌ آن توجه داشته‌ایم و این امر رضایت گسترده مردمی و کاهش اعتراضات به وضعیت بازار را به دنبال داشت.

بخشدار سعدآباد با اشاره به اجرای طرح‌های ابتکاری در قالب برنامه‌های ستاد تسهیلات سفر سعدآباد، عنوان کرد: ایجاد ایستگاه پذیرایی از مسافران نوروزی در مسیر روستای سرقنات سعدآباد از ابتکاراتی است که در نوروز 92 شاهد بوده‌ایم و رضایت عموم میهمانان و گردشگران نوروزی این منطقه حاصل اجرای این طرح بوده است.

وی گفت: بانک‌های سعدآباد در ایام نوروز عملکرد بسیار خوبی داشتند و در ایام تعطیلات تمامی عابر بانک‌های این منطقه آماده ارائه خدمات به شهروندان و مسافران نوروزی بوده‌اند و شاهد هیچ مورد اعلام خرابی دستگاه‌های عابر بانک توسط مردم نبوده‌ایم.

افروغ اضافه کرد: دستگاه‌های خدماتی و زیرساختی بخش سعدآباد نیز در ایام تعطیلات نوروزی عملکردی مطلوب داشتند و در صورت وقوع هرگونه اشکال در زیرساخت‌های شهری با حضور به‌موقع دستگاه‌های مربوط شاهد رفع مشکل در اسرع وقت بوده‌ایم.

انتهای پیام/2452/ب30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول