اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان:

تقویت نظارت عالیه، اولویت اصلی سازمان نظام مهندسی است

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان گفت: در سال جاری سازمان نظام مهندسی در راستای تقویت نظارت عالیه حرکت می‏کند.

تقویت نظارت عالیه، اولویت اصلی سازمان نظام مهندسی است

احد محمدی امروز در گفت‏و‏گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار کرد: نحوه ساخت و سازها در استان زنجان با دقت رصد می‏شود.

وی به فعالیت واحد نظارت عالیه اشاره کرد و افزود: واحد نظارت عالیه برای ارتقای وضعیت کیفی ساخت و سازها در سازمان نظام مهندسی ایجاد شده است.

* نظارت معماری و سازه با دقت بالایی انجام می‏شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان با بیان اینکه واحد نظارت عالیه بازدیدهای نظارتی مناسبی انجام می‏دهد، یادآور شد: بازدیدهای صورت گرفته در بخش نظارت معماری و سازه با دقت بالایی انجام می‏شود.

وی به تیم‏های نظارت عالیه در سازمان نظام مهندسی ساختمان زنجان اشاره کرد و گفت: تیم‏های نظارتی در این واحد از افراد با صلاحیت مهندسی بالا تشکیل شده است.

محمدی نظارت بر نحوه ساخت و ساز ساختمان‏ها در استان را مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: مهندسین ناظر و مجری در قالب تیم‏های نظارتی با دقت امور اجرایی را رصد می‏کنند.

* نظارت بر فعالیت مهندسین ناظر با دقت انجام می‏شود

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان نظارت بر فعالیت مهندسین ناظر ساختمان را حائز اهمیت دانست و تاکید کرد: نظارت بر فعالیت مهندسین ناظر با دقت انجام می‏شود.

وی از آغاز به کار ستاد ویژه تسهیلات سرمایه‏گذاری در سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان خبر داد و خاطر نشان کرد: راه‌اندازی ستاد تسهیل سرمایه‏گذاری در سال گذشته انجام شده است.

محمدی تعامل سازمان نظام مهندسی با صاحبان صنایع را مهم ارزیابی کرد و یادآور شد: تعامل با بخش صنعت در سال گذشته به خوبی صورت گرفت.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان تشکیل و راه‏اندازی ستاد تسهیل سرمایه‏گذاری را در راستای تعامل بخش صنعت و ساختمان دانست و گفت: این همکاری‏ها ادامه خواهد داشت.

وی تسهیل خدمات مهندسی برای بخش صنعت را از مزیت‏های تشکیل این ستاد عنوان کرد و اظهار داشت: این ستاد برای بخش صنعت و ساختمان استان بسیار مفید خواهد بود.

محمدی بررسی مسائل فنی ساختمان‏های صنعتی را مورد تاکید قرار داد و خاطرنشان کرد: تعامل بخش صنعت و ساختمان استان برای هر دو بخش مفید است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان زنجان توسعه ساخت و ساز را در سال جاری یادآور شد و افزود: در سال جاری باید در راستای تحقق شعار سال حرکت کرد.

انتهای پیام/73002/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول