اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی:

دفاتر جهاد دانشگاهی در زنجان فعال می‌شوند/ شرایط سخت تحریم دستاوردها را ارزشمند می‌کند

رئیس جهاد دانشگاهی از فعال شدن دفاتر جهاد دانشگاهی در زنجان خبر داد و گفت: این دفاتر در آینده‌ای نزدیک فعال می‌شوند.

دفاتر جهاد دانشگاهی در زنجان فعال می‌شوند/ شرایط سخت تحریم دستاوردها را ارزشمند می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدحسین یادگاری بعدازظهر امروز در مراسم افتتاح دفتر جهاد دانشگاهی دانشکده داروسازی و کلنگ‌زنی مرکز ارزیابی و آموزشی مهارت‌های بالینی و صلاحیت حرفه‌ای جهاد در دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان به موفقیت‌های کسب شده توسط نظام در دوران تحریم اشاره و اظهار داشت: شرایط سخت تحریم دستاوردها را ارزشمند می‌کند.

وی کسب موفقیت‌های علمی از جمله در عرصه انرژی هسته‌ای را موجب کسب احترام در عرصه‌های بین‌المللی عنوان و اضافه کرد: کسب وجهه بین‌المللی و کشاندن دشمنان به پای میز مذاکره از نتایج این موفقیت‌ها است.

رئیس جهاد دانشگاهی با اشاره به اینکه در حکومتی زندگی می‌کنیم که بر پایه دین بنا شده است، افزود: دین زمینه ارتقای کشور را در همه زمینه‌ها فراهم کرده است.

وی به نقش بارز شهید شهریاری در موفقیت‌های انرژی هسته‌ای اشاره و تصریح کرد: نمره شهید شهریاری در بحث غنی‌سازی اورانیوم 20 است.

یادگاری از فعال شدن دفاتر جهاد دانشگاهی در زنجان خبر داد و گفت: این دفاتر در آینده‌ای نزدیک فعال می‌شوند.

در ادامه این مراسم رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی زنجان در سال 59 راه‌اندازی شده است، گفت: پیشرفت جهاد دانشگاهی زنجان طی مدت‌ها به مانند سایر استان‌ها نبوده است.

مهدی عباسی به فضاهای اضافه شده به مجموعه جهاد دانشگاهی استان زنجان طی چند سال گذشته اشاره و تصریح کرد: مجتمع ساختمانی جهاد دانشگاهی زنجان در صورت حمایت مالی در سوم خرداد ماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی به موفقیت‌های سال‌های جهاد در چند سال گذشته اشاره کرد و گفت: رسالت اصلی جهاد حضور فعال در دانشگاه‌ها است که این امر در دانشگاه‌های زنجان عملی شده است.

رئیس جهاد دانشگاهی استان زنجان به افتتاح نخستین مرکز فناوری در زنجان اشاره کرد و افزود: از زمان افتتاح این مرکز 250 گفتمان دینی در دانشگاه برگزار شده است.

*اشتغال به تحصیل 3 هزار دانشجو

وی از اشتغال به تحصیل سه هزار دانشجو در جهاد دانشگاهی استان زنجان خبر داد و اضافه کرد: سند توسعه و سرمایه‌گذاری استان زنجان توسط جهاد تدوین و ارائه شده است.

در این مراسم تفاهمنامه همکاری بین جهاد دانشگاهی و دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان در مورد ساخت مجتمع علمی فرهنگی دانشگاه، راه‌اندازی مرکز ارزیابی آموزش مهارت‌های بالینی و صلاحیت حرفه‌ای و راه‌اندازی رشته‌های مهارتی، علمی و کاربردی در حوزه سلامت و بین رشته‌ای به امضا رسید.

انتهای پیام/73004/ت40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول