اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار البرز:

تحریم‌ها رشد کشور را به همراه داشته است

استاندار البرز با بیان این که تحریم‌ها هیچ تأثیری منفی در کشور نداشته است، گفت: تحریم‌ها رشد کشور را به همراه داشته است.

تحریم‌ها رشد کشور را به همراه داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، اصغر عربیان ظهر امروز در اولین نشست شورای اداری در سال جدید اظهار داشت: دشمن بر این تصور بود که می‌تواند با تحریم موانعی در کشور ایجاد کند و از رشد همه جانبه کشور جلوگیری کند.

وی ادامه داد: اما در عمل دشمنان متوجه شدند که این تحریم‌ها نه تنها اثر منفی در کشور نداشت، بلکه سبب توسعه کشور و منجر به رسیدن به دستاوردهای بزرگ شد.

استاندار البرز خاطرنشان کرد: دشمن در تمام زمینه‌ها شکست خورده و هرگز قادر نخواهد بود عزم و اراده ملت و مسئولان ایران به مقابله و مبارزه بپردازد.

عربیان یکی از آثار مثبت این تحریم‌ها را بروز و شکوفایی استعدادهای جوانان در عرصه‌های مختلف عنوان کرد و افزود: دستیابی به پیشرفت‌های علمی،‌ فناوری و نظامی و .... از دیگر آثار مثبت این تحریم‌ها است.

وی در ادامه سخنان خود به بخشی از فرمایشات مقام معظم رهبری در نوروز اشاره کرد و گفت: ایشان به نقاط ضعفی اشاره فرمودند که باید مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

استاندار البرز اظهار داشت: برای جبران ضعف‌ها علاوه بر برنامه‌ریزی اصولی باید تلاش مضاعف شود.

عربیان در ادامه سخنان خود به در پیش بودن انتخابات در کشور اشاره کرد و گفت: شرکت گسترده مردم در انتخابات مصداق حماسه سیاسی است.

وی ادامه داد: با آغاز سال جدید ایران اسلامی مهیای برگزاری دو انتخابات بسیار مهم و اثرگذار ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا است که می‌تواند موجب تحقق حماسه سیاسی شود.

این مسئول افزود: بر اساس رهنمود هوشمندانه رهبر فرزانه انقلاب، سال جدید تحت عنوان «حماسه سیاسی» و «حماسه اقتصادی» نامگذاری شد در این راستا حضور حداکثری مردم در انتخابات زمینه‌ساز حضور قدرتمند بیش از پیش ایران در عرصه‌های مهم سیاسی و اقتصادی در سطح جهان به ویژه منطقه خاورمیانه خواهد بود.

استاندار البرز در بخش دیگری از سخنان خود هدف از برگزاری جلسه شورای اداری در اولین روز بعد از تعطیلات طولانی را دید و بازدید مدیران با یکدیگر و همچنین برنامه‌ریزی آنان با تمرکز بر رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت عنوان کرد و گفت: به منظور جلوگیری از اتلاف وقتی که مدیران امانتدار آن هستند و همچنین به منظور تاکید بر «خودارزیابی» مدیران از دستگاه‌های تحت مدیریت خود این جلسه برگزار شد.

وی بر اعلام برنامه‌های سال 92 دستگاه‌های مختلف استانی از سوی مدیران کل استان تأکید کرد و افزود: در این راستا بدون هیچ اغماضی در کنار ارائه گزارش ماهانه دستگاه‌ها، مدیران باید برنامه‌های خود را نیز اعلام کنند.

انتهای پیام/2302/ب۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول