اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کرمان:

افتخار ملت ما ایستادگی در برابر تحریم‌هاست

استاندار کرمان گفت: با جانفشانی و رشادت سرداران و شهدا نظام اسلامی مقتدر شد و امروز افتخار ملت ما ایستادگی در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های جهانی است.

افتخار ملت ما ایستادگی در برابر تحریم‌هاست

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان اسماعیل نجار در آیین بزرگداشت شهید صیادشیرازی در مسجد جامع سیرجان اظهار داشت: در عظمت مقام این شهید همین بس که مقام عظمای ولایت و رهبری کنار تابوت و بر مقام رفیع این شهید والامقام بوسه زد.

وی افزود: با جانفشانی و رشادت این سرداران و شهدا نظام اسلامی مقتدر شد و امروز افتخار ملت ما ایستادگی در برابر تحریم‌ها و توطئه‌های جهانی است.

استاندار کرمان به حضور گسترده مردم در تمام صحنه‌ها اشاره کرد و افزود: ولایت و رهبری سکاندار کشتی قهرمان نظام اسلامی است و ملت در اطاعت از فرامین رهبری درنگ نمی‌کنند و حضور حماسی خود را در پای صندوق‌های رأی در 24 خرداد امسال به دنیا نشان می‌دهند تا هر رأی نه‌ تنها تیری بلکه موشکی بر قلب دشمنان ایران اسلامی باشد.

امیر دریادار ناخدا هادی بیات فرمانده مرکز آموزش شهدای دریایی سیرجان در سخنانی شهادت را مزد خداوند به مخلصان و سرداران جبهه‌های اسلام عنوان کرد و افزود: شهید صیاد شیرازی به آرزوی دیرینه خود یعنی شهادت رسید.

وی افزود: صیادشیرازی با شهادت خود ثابت کرد که دشمنان نظام اسلامی هرگز ملت بزرگ ایران را نمی‌‌شناسند و باید بگوییم تک‌تک این ملت برای رهبری و نظام اسلامی تا پای جان ایستاده‌اند.

همزمان با سالروز شهادت امیر سرافراز اسلام شهید صیاد شیرازی مراسم بزرگداشت این شهید والامقام با حضور فرماندهان نظامی و انتظامی و قشرهای مختلف مردم و مسئولان در مسجد جامع بازار سیرجان برگزار شد.

انتهای پیام/80015/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول