اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان:

حجم تحریم‌ها برضد ایران در طول تاریخ نظام بین‌الملل بی‌سابقه است

معاون سیاسی امنیتی استاندار اصفهان گفت: امروزه استکبار شدیدترین و بی‌سابقه‌ترین تحریم‌ها را در حوزه اقتصاد علیه کشور ما اعمال می‌کند، تا جایی که در تاریخ نظام بین‌الملل این حجم از تحریم‌ها سابقه نداشته است.

حجم تحریم‌ها برضد ایران در طول تاریخ نظام بین‌الملل بی‌سابقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی فرمانداری نطنز، دکتر محمدمهدی اسماعیلی معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان عصر روز گذشته در مراسم برگزاری جشن هسته‌ای در شهرستان نطنز و در جمع مسئولان ادارات و ارگان‌های دولتی و خانواده معظم شهیدان، با گرامی داشت 20 فروردین، روز ملی فناوری هسته‌ای اظهار کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران به زعامت امام راحل (ره)، شعار استکبار ستیزی و دین‌خواهی مردم منجر به بغض و کینه دشمنان در همه حوزه‌ها و به ویژه در حوزه علم و دانش هسته‌ای شد.

اسماعیلی افزود: مشکل امروزی دشمنان و مخالفان کشور، بحث هسته‌ای نیست، بلکه بر اساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب، دشمنی و مخالفت با ایران اسلامی است و آنچه که موجب عداوت و کینه مخالفان و مستکبران شده است به خاطر نداشتن اطمینان از صلح‌آمیز بودن هسته‌ای ایران نیست، بلکه مخالفت با دانش هسته‌ای و فراگیر شدن پیام انقلاب اسلامی در سراسر جهان است.

معاون سیاسی، امنیتی استاندار اصفهان تصریح کرد: امروزه استکبار به بهانه نداشتن اطمینان از فعالیت هسته‌ای،  شدیدترین و بی‌سابقه ترین تحریم‌ها را در حوزه اقتصاد علیه کشور ما اعمال می‌کند، تا جایی که در تاریخ نظام بین‌الملل به خصوص بعد از جنگ جهانی اول و دوم این حجم از تحریم‌ها سابقه نداشته است.

دکتر اسماعیلی در ادامه، ایستادگی و پایداری ملت و دولت در موضوع هسته‌ای را ستودنی دانست و گفت: امروزه دانش هسته‌ای و دست‌یابی در این حوزه، به نماد افتخار و هویت جامعه ایرانی تبدیل شده است.

وی با اشاره به سند چشم انداز 20 ساله کشور که می‌بایست ایران اسلامی به قدرت برتر علمی منطقه در حوزه دانش‌های مختلف جدید و تولید علم نائل گردد، گفت: این در حالی است که در فاصله 13 سال مانده به آن زمان، هم اکنون به این نقطه رسیده‌ایم.

وی تاکید کرد: ما هرگز در مسیر دانش و حقوق هسته‌ای ذره‌ای عقب‌نشینی نخواهیم کرد، زیرا ملت رشید ایران شهد شیرین ایستادگی و ثمرات بی نظیر آن را چشیده است و هیچ گاه حاضر نیست به دوران یوغ و بردگی دنیای استکبار باز گردد.

انتهای پیام/2301/ع/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول