اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ویژه کاشان:

انتخابات ریاست جمهوری نقطه پایانی بر تحریم‌های دشمن است

معاون استاندار اصفهان، یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را نقطه پایانی بر تحریم‌ها و فشارهای دشمن قلمداد کرد.

انتخابات ریاست جمهوری نقطه پایانی بر تحریم‌های دشمن است

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، علیرضا جوادی ظهر امروز در سالن کنفرانس فرمانداری ویژه این شهرستان با تأکید بر اهمیت انتخابات پیش رو اظهار داشت: نتیجه یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هم به لحاظ حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی و هم انتخاب فرد اصلح نقطه پایانی بر تحریم‌های دشمن است.

وی، جنس تحریم‌های دشمن در سال‌های اخیر در مقایسه با 30 سال گذشته را متفاوت خواند و افزود: از ابتدای انقلاب تا کنون با تحریم‌های دشمن مواجه بوده‌ایم اما نوع و جنس تحریم‌های اخیر متفاوت و مهندسی آن معکوس شده است.

فرماندار ویژه کاشان با اشاره به توطئه‌ها و نقشه‌های شوم کاخ سفید علیه ملت ایران ابراز داشت: اوباما، رئیس جمهور آمریکا، معاونتی را در ریاست جمهوری تأسیس کرده که کار آن تنها بررسی نیازهای جمهوری اسلامی و پس از آن تحریم این نیازمندی‌های اساسی است.

وی با بیان اینکه پیش از این تنها چندین کشور آمریکا را در تحریم‌های ایران حمایت می‌کردند خاطرنشان کرد: این در حالی است که امروز شاهد هستیم همه کشورهای دنیا، آمریکا را در تحریم‌ها علیه ایران حمایت می‌کنند.

این مسئول به نقش مردم در خنثی‌سازی تحریم‌ها اشاره و تأکید کرد: اگر جمهوری اسلامی تا کنون توانسته از همه موانع، تحریم‌ها و تهدیدهای دشمن به سلامت عبور کند فقط به خاطر حضور در صحنه مردم بوده است.

جوادی در ادامه ارتباط بین ابعاد سیاسی و اقتصادی نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری را مهم خواند و گفت: دشمن می‌خواهد نتیجه تحریم‌ها و تهدیدات خود را در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برداشت کند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا در انتخابات آینده ایران به دنبال پیروزی مهره‌هایی است که تمایل رابطه با آمریکا را دارند تصریح کرد: این توطئه نیز با حضور بصیرت‌مندانه ملت ایران در انتخابات و برگزیدن فرد اصلح خنثی شده و باعث نقش بر آب شدن تمامی نقشه‌های دشمن می‌شود.

جوادی در بخش دیگری از سخنان خود آسفالت پلیمری را بهترین جایگزین آسفالت در مدارس عنوان کرد و بیان داشت: بر این اساس شهرداری کاشان نیز در چندین نقطه از شهرستان به صورت آزمایشی از آسفالت پلیمری استفاده کرده است.

جوادی یادآور شد: استفاده از آسفالت پلیمری برای مدارس شهرستان بر خلاف خیابان‌ها که محل تردد خودروها است می‌تواند بهترین جایگزین آسفالت قیری باشد. 

وی همچنین فعالیت‌های خیرین مدرسه‌ساز در شهرستان کاشان را قابل تقدیر دانست و افزود: اگر در بخش دولتی به دلیل مشکلات پیش رو تمامی تعهدات عملی نشد در بخش خصوصی به ویژه خیرین مدرسه‌ساز در سال گذشته اقدامات قابل توجه و ارزشمندی در شهرستان کاشان صورت گرفته است.

انتهای پیام/2406/خ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول