اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

تحریم‌های دشمنان زیر چرخ‌های انقلاب خرد می‌شود

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: دشمن می‌خواست با اقدامات خود ما را فلج کند و در این راه نیز از هیچ اقدامی کوتاهی نکرد، ولی چرخ‌های انقلاب ما به قدری بزرگ است که می‌تواند این موانع را خرد کرده و پیش برود.

تحریم‌های دشمنان زیر چرخ‌های انقلاب خرد می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از دفتر ارتباطات مردمی نماینده مردم تبریز و آذرشهر در مجلس، رضا رحمانی در آیین وداع جامعه کارگری آذربایجان‌شرقی با هشت شهید گمنام در گروه تولیدی تراکتورسازی ایران، اظهار کرد: یکی از معیارهای مهم تقویت تولید ملی شکستن رکورد تولید در طول سال است که با همت کارگران و فعالین عرصه صنعت قابل دسترسی است.

وی با بیان اینکه ما معتقدیم شهدا ناظر اعمال و حرکات ما هستند در همه امور به ما کمک می‌کنند، افزود: در آغاز سالی که به عنوان «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری شده باید توشه راهمان را از حضرت فاطمه (س) بگیریم تا به حماسه مد نظر فرزند زهرا دست یابیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو ادامه داد: زمانی امام تکلیف فرمودند که به جبهه برویم، امروز همان جنگ در جبهه اقتصادی ادامه دارد و امام دستور می دهند که از تولید ملی حمایت کرده و حماسه اقتصادی بسازید، باید با همان روحیه دفاع مقدسی به جنگ اقتصادی دشمن برویم و با اطاعت از فرمایشات رهبری ادامه دهنده راه شهدا باشیم.

وی با اشاره به عنوان حماسه سیاسی سال، افزود: برای رسیدن به حماسه سیاسی مدنظر رهبر معظم انقلاب باید در انتخابات پیش رو از مسیری که ایشان ترسیم می‌کنند عدول نکرده و با حضور پرشور و حماسی در پای صندوق‌های رای فرد اصلح را انتخاب کنیم.

رحمانی عنوان کرد: رهبری امسال را حماسه اقتصادی، سال قبل را حمایت از تولید ملی و سال‌های پیش‌تر را به عناوین جهاد اقتصادی، اصلاح الگوی مصرف و همت مضاعف نامگذاری فرمودند، همه این‌ها برنامه و نقشه راهی است برای پیشرفت و توسعه کشور که در اختیار مسئولان قرار می گیرد و آن‌ها نیز باید همه برنامه‌های خود را در مسیر دستیابی به اهداف مد نظر ایشان طرح‌ریزی کنند.

وی گفت: امروز باید به تاسی از شهدای گلگون کفن انقلاب و دوران جنگ تحمیلی، روحیه و فرهنگ دفاع مقدسی را در جامعه بسط دهیم تا به قله‌های پیشرفت و اهداف مورد نظر دست یابیم.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کشور ما از هر جهت برای شکوفایی اقتصادی موقعیت دارد، ابراز کرد: دشمن می‌خواست با اقدامات خود ما را فلج کند و در این راه نیز از هیچ اقدامی کوتاهی نکرد، ولی چرخ های انقلاب ما به قدری بزرگ است که می‌تواند این موانع را خرد کرده و پیش برود.

وی اضافه کرد: در بخش صنعت و تولید با وجود همه مشکلاتی که به وجود آوردند حرف‌های زیادی برای گفتن داریم و امروز قادر هستیم پیچیده‌ترین فناوری‌ها را در داخل تولید کنیم و نیازمان را به خارج قطع کنیم.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو گفت: کشور ما به لحاظ صنعتی، کشاورزی و بازرگانی ظرفیت‌های بالایی دارد و می‌تواند در این عرصه‌ها نیز موفقیت های بسیاری به دست آورد اما این مهم در گرو برنامه‌ریزی مناسب است.

رحمانی ادامه داد: در دیداری که اخیرا با رهبر معظم انقلاب داشتیم نیز بر لزوم برنامه محوری در کشور تاکید داشتند و فرمودند اگر بودجه هم کم دارید با برنامه عمل کنید، از این رو باید با برنامه و استراتژی فعالیت‌های خود را پیش ببریم و به برنامه‌های بالادستی نیز توجه داشته باشیم.

انتهای پیام/60002/خ/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول