اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله دری ‌نجف‌آبادی:

خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی موجب شکست تحریم‌ها می‌شود

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی موجب شکست تحریم‌های دشمنان خواهد شد.

خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی موجب شکست تحریم‌ها می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، آیت‌الله قربانعلی دری ‌نجف‌آبادی در درس اخلاق مدیران استان مرکزی اظهار داشت: خلق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی نقش بسیار مؤثری در شکست برنامه‌ها و توطئه‌های دشمنان دارد که هم مردم و هم مسئولان باید در خلق این حماسه‌ها تلاش کنند.

وی تصریح کرد: خلق حماسی سیاسی بدون حضور و مشارکت مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی امکان‌پذیر نیست و این مردم هستند که می‌توانند با حضور در عرصه انتخابات همچون سال‌های گذشته حماسه‌آفرینی کنند.

امام جمعه اراک با بیان این‌که حضور حداکثری در انتخابات موجب اقتدار ایران اسلامی در عرصه بین‌المللی خواهد شد، اظهار داشت: بدون شک ملت ایران همانطور که از زمان پیروزی انقلاب تاکنون در عرصه‌های مختلف حضور داشتند در این انتخابات نیز حضوری جدی خواهند داشت و هویت، شخصیت و اقتدار ملت را به رخ جهانیان خواهد ‌کشاند.

دری نجف‌آبادی همچنین با اشاره به حماسه اقتصادی گفت: امروز کشور، سخت‌ترین تحریم‌ها را پیش‌رو دارد و این در حالی است که با خلق حماسه اقتصادی و اقتصاد مقاومتی می‌توان این تحریم‌ها را به خوبی پشت سر گذاشت.

وی ادامه داد: مشکلات اقتصادی کشور تنها ناشی از تحریم‌ها نیست، بلکه این سوء مدیریت‌ها است که بر مشکلات افزوده است.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تأکید بر این‌که مدیران و مسئولان باید با توجه به منویات مقام معظم رهبری در زمینه تحقق حماسه اقتصادی تلاش کنند، گفت: مسئولان برای تحقق بخشی به این هدف باید تلاش خود را برای محقق شدن چشم‌انداز 20 ساله و برنامه توسعه کشور مضاعف کنند.

انتهای پیام/87004/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول