اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری:

تحقق شعار سال گامی مهم برای عبور از تحریم‌های دشمنان است

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری گفت: تحقق شعار سال گامی بسیار مهم برای عبور از تحریم‌های استکبار جهانی است.

تحقق شعار سال گامی مهم برای عبور از تحریم‌های دشمنان است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام کریم سرافراز ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان اظهار کرد: آیات و روایات الهی و سنت و سیره انبیا، ائمه معصومین(ع) و بزرگان دین همیشه بر اصل خدمت به مردم استوار بوده است.

وی افزود: مؤسسات مالی و اعتباری و بانک‌ها می‌توانند نقش بسیار مهمی را در این برهه از زمان که کشور مورد تحریم و فشارهای زیادی از سوی دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی قرار دارد؛ ایفا کنند.

سرافراز حمایت بانک‌ها از تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی را برای خلق حماسه اقتصادی ضروری دانست و گفت: تحقق شعار سال گامی بسیار مهم برای عبور از تحریم‌های استکبار جهانی است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه چهارمحال و بختیاری در ادامه به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سال‌جاری اشاره کرد و افزود: در استان چهارمحال و بختیاری انتخابات شورای عشایری نیز علاوه بر دو انتخابات ذکر شده برگزار می‌شود و همه دلسوزان نظام باید برای حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات تلاش کنند. 

وی با بیان اینکه در دین مبین اسلام تاکید زیادی بر سلامتی و بهداشت شده است، گفت: دو نعمت الهی است که مردم قدرش را نمی‌دانند تا ضایع شوند، یکی سلامتی و دیگری امنیت.

سرافراز افزود: سلامتی نعمت بسیار ارزشمندی است که خداوند به ما هدیه داده است، ولی متاسفانه بسیاری از ما قدر آن را نمی‌دانیم تا زمانی که به بیماری دچار شویم.

وی با اشاره به احادیث و روایاتی از ائمه معصومین(ع) بر مراعات نکات بهداشتی برای حفظ سلامت افراد جامعه تاکید کرد.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول